Hinnavahe on pahapaha. Kõige mõistlikum oleks vast Stage6 Pro, aga too pole just stockile mõeldud summuti 8)
nii hakkasin mõtlema tuunimisele. mõte oleks siis selline : silku vahetaks ära, paneks kas Stage6 Streetrace või siis Stage6 Sport Pro sumpaks ostaks yazuni-r i ja siis paneks malossi multivari ka mis arvate ?
Ei tea silkut ei hakkaks vahetama sinu asemel, pane sportsumpa alla ja timmi vario poolelt ära ning siis juba hea.
väntvõll on suht poh, aga tal lihtsalt originaal silku aint mingi 4k läbisõitnud, siis kui stock silku kottis on siis tuleks ära vahetada, sest praegu ta juba liigub tal ikka suht mehiselt. Pane näiteks yazuni R ja siis mingi multivar, siis vario poolt timmi.
Seda stock silkut ta jääbki kokku sõitma. Stock peab vabalt 15 000 km vastu. Parem jätku stock silku varuks ,kui 70cc peaks kokku jooksma.
Noo väga hea kui 15000km vastu peab, 70cc võib teha puhul suht kiirelt kokku jooskta, tean teda piisavalt kaua. Tatist saati.
see et üks 70cc mul õhku lendas selle jätame teemast välja aga muidu mõtlesingi nii teha et stocki jätan nagu tagavaraks... tahaks ikka mingit püssi (mitte et tal praegu midagi viga oleks) niiet saaks ikka normaalselt tagal hakata harjutama xD
Selle Typhooniga oli hoopis teine teema ju. Igatahes. Stage6 Streetrace pannes läheksid sa suhht kindla peale välja, kuna tegemist on malmsilindriga ning kokkujooksu korral on võimalik teda üle puurida, jõuvahe Sport Proga on väidetavalt kõigest pool hobujõudu. Yasuni R isegi sobiks neile, kuid Giannelli Shotiga saavutad sa ülihea tulemuse, ning ka Stage6 PRO summuti on VÄGAVÄGAVÄGAVÄGA hea :lol: (ma ei väsi seda sumpat kiitmast vist) Multivariga sa vast nii olulist jõulisa ei saagi, OverRange komplektid on vast parimad neile. Kuid eks sa proovi ja katseta, variaatori kohapealt ma tarka juttu puhuda es mõistaq
Ei tea miks omanik ise midagi kirjutanud ei ole, aga igatahes mõtlesin et kirjutan ise siis. Tagapidurit tal enam ei ole, klotsid olid enne juba läbi sõitis mingi aeg nii ja siis täna hommikul oli õli kõik välja jooksnud. Esipiduri klotsid ka läbi ja ketas ka veidi kõver vist. Läbisõit ka juba vast mingi 5000 kogunenud kui mitte rohkem Pakkuge head hinda, täna ütles et müüb maha vbla mingi aeg ja ostab auto. Tahab saada vähemalt 14590.- igatepidi korralik. Soovitan.
Nii... uuendan siis ise ka... minu jaoks lõppes täna hooaeg ära... tagapidurist voolas juba ammu pidurivedelik välja ja uut pole mõtet panna enne kui ketta ja klotsid ära vahetan ning täna oli selline naljakas lugu et, sõitsin kaupsist mäki juurde, sõber oli taga ja siis vajutasin esipidurit.. see läks pmst põhja (juba enne oli suht per**s) ja siis kuulen, ilge litakas käib ära ja järgmisel hetkel lendas mingi suur tükk vasta kivarit.. tõmbasin mäki juurde ja vaatan, et viga ple midagi, kõik asjad on korras (mno... puru pole midagi, kuskilt ple tükk väljas) aga siis käisin trennis ära.. hakkan sõitma esipiduri heebel vabsee nõksub käpa all... ja siis sõitsin koju nii et pidurdasin jalgadega. Head hooaja lõpetamist teile !
muidugi ei ole... ta on mind väga hästi teeninud... talvega teen ta täiesti korda. aa ja seda ka et üks esituli ka ei põle enam... ei tea mix.. talvel plaanis siis värvivead ära parandada, tehnilised vead korda teha. ja siis vb mootori poolest ka veits midagi muuta.