seesuhtes, et üksasi on ringilaskmine ja teine asi on mootorist kasutada koguvõimsust, mida see peaks arendama.
see vänt jääb lihtsalt suveks ja arvan ega se silinder ka kauemaks ei jää 8) :lol: aga ju paistab reedeks saan vb silindri kätte aga ei ole kindel täna sai plokk puhtaks pestud jne AGA KUI HEEGI TAHAB VÄNTA SAADA TOP RACING SIIS ANKU TEADA JA PAKKUGE OMA HIND
irmus täna nägin sõbra naabert ja ütles mis rollert te piinasite et kaua se vastu ei pea et jahutus sitt nagu mida ma sõitsin korra mööda ja juba ütles et jahutus sitt veepumba tivikud olid kulunud ka
targad mehed rääkisid kunagi, radiaalkõrgusest vms.Et ühesõnaga peavad c4 rohkem vastu kiiretele põõretele ja sellega suurem loks ka paisumiseks kuumenedes.Paar aastat tagasi teati skf c4 laagreid ainult raja ääres.Niiet minuarust vahet ei leia sobivad sulle mõlemad igatahes nii c3 kui c4, mul zipil peal c4 stock silkuga ja ei mingit sulamist ega midagi aint simmerid lendasid nahhui ükskord millegi pärast.
isegi?:d corsa ei ole üldse niivõimas corsaga lasevadgi enamus stock väntvõllidega ringi kaasaarvatud mina:d
mis jama on , teema on ära vajunud aga nii masin sõidab, aga timmist ära kogun nyyd natuke raha ja siis siduri vedrud jne asjad peale aga mootoris on sellised asjad ss s6 racing silku alu askisi vänt c4+simmerid. multivari malossi 2000 delta Clutch s6 21mm karpa malossi e5 ise tehtud kolektor karpale yasuni r uus küünal reduktori laagrid vahetatud malossi klapilehed hetkel ei tule rohkem meelde õhtul teen pilte ka
masin liigub julmalt sai pandud autoga joonele lasi autoga võrtselt auto spidose sada ära ja rohkem markus pole julgend lasta... ikkagi sissesõit ju aga jap masin praegu suht ront. kaotas täna ka koonuka aga loodame et leiiame selle ülese ikka. pildid masinast. ja markus niisama enda naisega
need tegemisel. praegused kondlid sai ta sõbra käest et niisama ringi lasta. ta kruntis kondlid ära ja siis värv peale aga tal hakkas kooruma ja pidi uuesti tegema.