stcb08/vaz 2106 /1980

Discussion in 'Lugejate autod' started by stcb08, Nov 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Sinna mootorise 0,5 bari ja topelt vasest/metallist kaane tihend ning peaks pärsi hästi lippama hakkama, mingi enamvähem normaalne cooler ka ette ja korralik lekke vaba torustik coolerile. Turbokale muidugi kõikse parem otse toru koos korraliku lõpu pütiga et lärmama ei hakkaks, turbo mootoritel ju nii et mida vabam seda parem. Kui ma nüüd ei eksi siis see ju aju (loe ecu) vaba mootor, ehk siis pole vaja ajus muudatusi teha, nagu map anduri lisamine jne.
    Kuid soovitaks kütte ette ande pumbal rõhku tõsta, muidu jääb kütte nälga veel niimodi !

    Edu, ära siis pooleli jäta, turbokad suht mõnusad kui korralikult toimivad :p
    Sain ühte 2.8 twin turbot täna proovida, nägu siiamaani peeretab peas :lol:
     
  2. stento

    stento New Member

    1,954
    0
    0
    see lihtsalt ei ole normaalne, et sina sellise teksti välja mõtlesid.. :eek:
     
  3. milky

    milky Member

    301
    0
    16
    Tra sa tajud turbokatest veel vähem kui mina, et kui vasest või "metallist" kaanetihen teha siis hakkab hästi lippama- in my ass. Mille järgi sa seda arvestasid? Tra ma olen õnnelik et sa oma turbomootori maha müüsid muidu oleks selle ka veel kanni pannud. Ma ei jaga turbokatest ka midagi rohkem kui aint netist aga jah nagu näha ei jaga osad turboka oomanikud ka nendest midagi. Peace aga pls uuri ennem midagi kui mingit lambi juttu ajama hakkad
     
  4. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Mida madalam surve aste seda rohkem sinna rõhku saab sisse anda ja paremini liikuma hakkab, võta http://foorum.turboclub.ee ja hakka teemasi lugema ning saad aru mida mõtlen. Mul vana mootor oli omadega pm kutu kuna ei osanud algul turbot kontrollida, lõtkud meeletud, tiiviku labad olid turbiini käinud ja labade tükkid rändama läinud, ehk siis pm mootorise jõudnud.
    Ja nüüd väike võrdlus sulle, praeguse corri mootoril surve aste on 10,8:1 ja vanal oli 7,3:1.
    Kui sa nüüd viid surve aste turbo vabal mootoril kõrgemale ja sinna veel turbo paned siis see mootori sisu ei pea lihtsalt vastu mitte rohkem kui paar peenestamist.
    Hetkel käib enda praegusele mootorile kompressori peale ehitamine, surve astme viin madalaks kahe vask tihendiga.

    http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ght=#62143
     
  5. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    emba ühte ja kepi teist "pmt tiiviku osad mootorisse rändama läinud" PMTS we? Kui sul tiiviku osad ära tulnud siis nad läksidki sisselaskekolektorist mootorisse ja mootor kottis.
    Ja ma ei saa üldse aru mida sa seda Samara mootorit sinna toppisid, ma oleks sinu asemel mõne sellega tegelenud mehe juurde läind ja küsinud mis turbomootor sinna kõige kergemini läheb. Lisaks kui sa plaanid sinna 150 kw mootor teha, siis kasti pead ka tugevama panema/stocki ümber tegema. Järgmine värk on kere mis roostetab ladadel. Ja nii ta lähebki see nagu rolleril, kui sa paned võimsa silindri, aga ülejäänud jätad stociks ega sul võimsust väga juurde ei tule.
    Su see lada projekt läheb maksma 5 000 eur ja selle raha eest oleks mõistlik sama võimas stock auto osta.
     
  6. stcb08

    stcb08 New Member

    758
    0
    0
    kes seda rääkis et tahan sealt 150kw `? teen normaalse tänava sõidu masina . 01 käimari . 02 ddiffer kogu muusika
     
  7. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    kui turbo paned siis, tahaks ikka kõik kätte saada, ega see turbo paigaldamine mingi odav ja lihtne lõbu pole. Ma nüüd pole kindel, aga minu teada samaral on monoprits, ning selle tasuks ümber teha punkt pritisiks (igale silindrile oma pihusti) odav aga samas annab suht juurde.
     
  8. milky

    milky Member

    301
    0
    16
    Ma saan väga hästi aru mida sa mõtled, aga mõtetu ajada siin mingit suva juttu et paned lihtsalt lampi mingid tihendid vahele ja siis piisab. üldiselt see kaane tihendi värk sõltub ikka rõhust ja surveastest mis sellel konkreetsel mootoril on.
     
  9. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Algajale sellise mootori puhul ongi kõige mõtekam toplet tihend surve astme madaldamiseks, kuna neid mootoreid odava hinnaga saada siis las katsetab.
    Ning vaevalt ta sinna üle 1 bari sisse pumpab, ise kavatsen 0,6-0,8 bari Eaton M62`ga (kompressor) mootorise anda ning kuna hetkel surveaste vabalt hingavale omane siis selle viin topelt vask tihendiga alla, võiks kasutada ka ühte, kuid kasutan õhukest vaske siis läheb 2, seega alandan surve astme 10,5 pealt ca 7-8 peale, mis on vägagi sobilik arvestades tulevat kompotti, oodatav kw arv on ca 120 ja väänet ehk mingine 300-320nm, praeguse 85kw ja 186nm asemele.
    Hiljem muidugi kui raha siis juba sepis sisu ja kompressori otsa suure külmkojaga turbo 8)
     
  10. Hertz

    Hertz New Member

    383
    0
    0
    pohhhui,lükkame turbo peale,viskame paar tihendit ka vahele ja ongi turbokas valma?

    See asi hui jääb kestma,veel vähem kui te umbes topite enamvähem suvalise paksusega tihendeid kuskile vahele.
    vii parem see kaan kuskile lihvja/survestaja juurde ja las arvutab sulle tihendi paksuse välja.

    Ja lauri,majsaa aru mida sa raiskad aega rolleriklubisse sellise jutu kirjutamisega:D

    Cmn,teema omanikul raudselt karp lahti,ning veerib siin sõnu kokku.
     
  11. Kevin.K

    Kevin.K New Member

    220
    0
    0
    Ei ole algusest lugenud, kuid millega seda juhtima hakkad?
     
  12. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    tal esialgne plaan oli rooliga juhtima hakata, aga siin nii palju tarku koos et nüüd ta enam ei teagi!
     
  13. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    paneb vana boengi salongi sisse ja siis näitusele.
     
  14. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Kuna mulle ei räägitud ja esimese 85kw moto lasin laiali kuna ei viinud sureastet madalamale.
    Oleks räägitud, oleks 200€ kokku hoidnud :p
     
  15. Kevin.K

    Kevin.K New Member

    220
    0
    0
    Korralik nali oli, ei suutnud naeru pidada.
    Aga millega siis mootoritööd juhtima hakkad?
     
  16. -motomees-

    -motomees- Active Member

    1,111
    0
    36
    aina paremaks läheb :lol:
     
  17. MaiceL

    MaiceL New Member

    812
    0
    0
    See teema peaks liikuma Huumori kategooria alla, mitte lugejate autod. Moded, kus te olete?? :p
     
  18. stento

    stento New Member

    1,954
    0
    0
    tead hammastega hakkab
    mis see sinu asi on kloun ?
     
  19. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    lapsed võtke rahulikult, liivakastis kohta jätkub!
     
  20. matu003

    matu003 Active Member

    1,112
    0
    36

    mis arvad kui liigutaks hoopis sinu huumori kategooria alla?
    mine kohapeale ja viska pilk peale,ss näed et asi reaalselt areneb ja toimub korralik töö,aga nh,vörrivendadele pole mötet ju midagi näidata ega selgeks teha,ei saa aru ikka.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte