Ma sain ilma bari, igasugu pukside ja muu huinjaadeta ära õpitud stokk hiinakaga. Ei näe neil erilist vajadust ...
see et sina said ilma hakkama ei tähenda et teised ei võiks neid panna oma masina välimuse korras hoidmise pärast .
Seessuhtes, et harjuta kõigepealt tasakaalu hoidmine ja asjad ära, kõige lihtsam on seda rattaga teha.. kui saad tunnetuse kätte siis pole võrri taga enam mingit probleemi 8)
seda nalja tahan ma küll näha, kuidas dtga or sendaga nende peegidega tagal lased ma naeraks pooleks vist ja see bar. mis tehtud oli oli sul sellel atm-il raami murdnud( nüüd see atm pmist seisab ns, uus taga rumm jne. kõik ära timmitud)..
Endurol tagaratta kinnitus kohtades veits imelik ja, aga nii nagu siin videos siis täitsa norm http://www.youtube.com/watch?v=_BpT...xt=C3c06ab2UDOEgsToPDskKXPAbomE7b5mQ8c1bY3Tst
Need mehed kes ratta juttu rääkisid, ma ei tea aga mina suhtund üsna skeptiliselt selisesse asja... Rattaga nagu siiamaani üle 10m ühel rattal ei püsi aga võrriga tagal paremini kui kahel jalal
Ise ka aeroxiga harjutanud nüüd nädal-kaks ja asi suht käpas enda arust, kuigi alati saab paremini ja võin käsi südamel tsiteerida kasutaja silllllu kuldseid sõnu et "Ühel rattal lihtsam sõita kui kahel rattal" 8)
rattaga tagal jh ei oska 6elda et kuidas kellelgi , m6ni saab t2nu sellele rolleriga tagal laskmise v2ga h2sti selgeks aga m6nel on need kaks asja nii erinevad (nagu paljud et rattaga tagal mingi 5m rolleriga 500m v6i vastupidi).Stuntimisel soovitaks ma ka kondlid maha v6tta ning kui sa oled ikka p2ris algaja siis soovitaks alustada sellise masinaga millest sul kahju ei hakka kui sellega midagi peaks juhtuma.