Aga kust saaks midagi soodsalt ;Dsiis ma pean dio müüki panema;Daga maa ei tea nende umbkaudset hinda
usun et läheb veidi valesse teemasse aga ikkagi: kereks siis cpi oliver city, mootoriosa: 70cc stage6 racing, ~3g rullid, 98 düüs (stock karpa hetkel), kollane survekas torisioniga, sportsidur ja punased vedrud. Sumpaks Gianelli extra.. E5 koonukas ka.. Küsimus iseenesest selline et mida need tagarattavennad soovitaks et kergemini tagarattale saada, mida lisada või muuta? Et mitte väga OT spämmi siin ajada, siis ise ka vaikselt tegelen niiöelda STUNTIMISE õppimisega, esialgu tahaks korralikult tagarattal saada tasakaalu tunnetuse kätte ja siis juba muid nõkse tegema hakata, siis saab kunagi ka ennast ehk stunteriks nimetada 8) Eks harjutamisega kõige rohkem õpibki.. esimestel päevadel sai jalad maas 10-15m lastud, siis juba jalad peale aga hetkel jääb ikka kuskil 5-10m kanti sest setting pole just kõigeparem. Ehk keegi viitsib siis esimesele küsimusele vastata :roll:
sumpa vaheta kähku yasuni c16 vastu ja karpa vähemalt 19mm vastu ja näed kuidas masin läheb ise tagarattasse.
karpa tuleb niivõinaa ära vahetada, praegune ajab maru närvi ikka... puudub tooreklapp, segukruvi kuidagi x moodi ära lõhutud jne. sumpat väga esialgu ei taha vahetada... gianelli hääl on siuke omapärane ja mahe ... 70cc all siuke eriti mõnus madal ... aga eks tuleb ka see kulutus teha kui väga vaja.. tahaks veel teada, kui palju mõjutab malossi X-kevlar rihma panek... on üldse midagi olulist??? aga hetkel küsimus... milline survekas võtta, ise kaalun malossi punast või polini sinist, sest praegune kollane jääb kohe kindlasti lahjaks. eks teadjad teavad ikka paremini
paneks lilla or punase surveka ja vahetaks naq tutika punase vastu välja selle juba käinud siduriomad. Minu arvamus aga sa pead ise testima suht ja arvama ma pakkun, sest siin mis meie teeme see suht lampi pakkumine.
Seda et, kas õhkjahutusega masinal võib midagi stuntimine perse keerata, just harjutamine tagal, et väikse kiiruse peal paarutad vn, et kas üle ei kuumene vm ?
Pigem õhk on just parem kui vesijahutus, kuna vesijahutusel on ju vaja jahutuseks tuult radikale. Aga õhkjahutus tõmbab lihtsalt õhku sisse ja jahutab, ja tiivik ka ringikäies jahutab, niiet Õhkjahutus on isegi parem kui vesi
No kui sul s6racing ja õhk jahutus ning masin õieti timis. Et saavutad kiirusi mis on lebolt juba üle 100 siis vesi ikka parem
Tere, Arvestada tuleks kindlasti ka sellega, et radikad lähevad tavaliselt halva esiratta maandumise puhul katki.
Üldjuhul ikka ei lähe. Ei teagi kedagi kes oleks selle pärast radika puruks tõmmand ,et kõvasti maha kukub? Kinnitused on rauast. ennem kaovad plastikud ära sul. Sry kui valesti aru sain
Tean ühte inimest kes rikkus oma radika nii ära vend laseb tagal suht hästi ja ühekorra juhtus nii et vajutas liiga järsku pidurit millele järgnes esiratta mõnus prantsatus vastu maad ja radikas mõrad sees..
voahh vähe ebakvaliteetne mant või lihtsalt oli eelnevatel kordadel kuidagi juba kannatada saand. Ise oman ka radikaga masinat ja sai ka väheke tagarattal lastud jahm ka vahepea päris kõvasti vastu maad prantsatada, aga siiamaani kestab veel radikas.
Tean ka tuttavat kes radikaga rolleriga , ka krossirajal hüppeid lasknud , tagarattal sõitnud jne , ei juhtu selle radikaga midagi , ainult gondlikinnitused tahavad mõranema hakata
Tegin ka väikse video, aga see poolik. http://www.youtube.com/watch?v=UUyV6yDqht4 Materjali on vähe filmime veel sisi teeme video lõpuni.