1.Panin liivapeal kylili ning terve kylg oli kriime täis 2.Olen omanud rollerit (Koige hullem asi yltse)
1 asi tuli veel meelde et suvel võru spordihalli parklas ajasime yhte parmu taga ja ma lasin mingi 60spido järgi ja ei näinud et äärekivi on parklalõpus ees(mingi 20cm) ja lasin sinna sisse vaikse hooga ja roll kukkus asfaldi peale pikali tuled olid suht sitasti reguleeritud ja ei näidanud pimedas järgmine päev läksin vaatama et mingi 15m olid mustad jutid maas pidurdamisest teine kord oli nii et võru kagukeskuse parklasse hakkasin keerama ja seal oli kanalisatsioonikaevu kaan elu asfaldist kõrgemal ja hakkasin tollest nagu mööda vingerdama sissesõidul ja voppa tõmbasin vastu äärekivi(mingi 20 kõrget) ja k0he kiskus lendu.õnneks maandus ratastepeale ja käna ei pannud päris hea lennu sai ikka. nalja sai ka päris palju
Minuga juhtus päris halb juhus ostisn kasutatud kuigi korrs oleva kymco super9 70cc sain neli päeva sõita ja mootor jooksis kokku väntvõll läks ja läks kolb ja silinder Maksma läks uus 70cc väntvõll kolb ja silinder üle6000 rollu ostin 9000
ukskord soitsin garaazis oma rolleriga ja kukkusin maha , aga vedanud et koik kondlid oli voetnud maha (varvisin neid)
läksime randa, mul oli sõber ka veel taga. siis mingi sibul enda mersuga seisab täpselt keset teed. siis vaatan, et kõrval on mingi murulapp, et sealt saab mööda sõita. hakkasin siis sinna murupeale sõitma suht hea hooga ka, järsku selgub, et muru on äärekivile ette kasvanud nii, et äärekivi tundub nagu poleks. kuna ma niimoodi diagonaalis läksin, siis esirattaga sain kuidagi veel peale, a tagaratas jäi sinna taha driftima ja siis lendasime mingi mäsa seal suht mersa taga. siis mersust kõrvalistmelt jookseb mingi ehmunud piff välja,vaatab mersut, et ka ikka kõik korras on. ütleb meile midagi venekeeles ja jookseb sisse tagasi. siis tirisin rollu püsti ja sõitsime edasi.
1) oma esimese rolleriga STC B08 oli siis nii: (a) mingi paarikuupärast tanklaees, oli roller harkjala peal, no siis panen käima ja panin gaasi põhja ja kogematta lükkasin rolleri jalapealt maha, ning roller pani vastu tankla seina niipaljuga naq torust tuli (b) sõitsime sõbraga(stc) maanteel, ning seal oli üks selline metsatee kah, ning järsku tuli auto meile otse ette, pidurdasin nii kuidas suutsin kuid siiski, autole küljepealt sisse ja sõber lendas mingi 2m kaugusele bena kanister käes õnneks midagi hullu sõbral polnud, minul oli jalaluus mõra ja noh lendasin nag ise kah üle lenksu, siis lõin kõhu ära APRILIAGA: tulime sõbra sünnipäevalt, talvel kah veel, ja siis noo teine sõber laseb aeroxiga ees minema, noo mina kohe järgi talle siis mina olin vastassuuna vööndis, no jõudsin järgi, ning vaatan mingi suur reka tuleb vastu tee keskel oli selline lörts vms igatahes libe oli, ja nii kui hakkasin õigele poolele teed minema, siis seal teekeskel kus see lörts vms oli, siis seal külge ette, ning pidureid vajutasin niipalju kui andis, ja nii kui esi-ja tagaratas asfaldi peale jõudsid, nii 70km/h pealt külili, asfaldile ja siis libisesin koos rolluga kraavi kah veel ise jäin õnneks terveks ja aprilial oli paar imepisikest kriimu noo ja teiste rolleritega pole enam õnnetusi juhtunud
no erilist midagi juhtunud ple v2iksed kriimustused ja sitt aga suurem asi oli kui s8brale s8ita andsin ja ta offroadi lendas tegema seal oli mingi suuur kraavi..ta s8itis sinna sisse..ise kuskil 50m eemal ja jube litt k2is ikka plastiute kinnituskohad olid licalt puru..absull k8ik kinnitused gondlid ise j2id terveks (Y) (tugev plastik hiinlastel) teine asi oli kui roll oli hargi peal ja ncama sai gaasiga lollitatud(mitte mina) ma olin rolleri taga ja kui tati j2rsku 8hku t8mbas hakkasin kinni pyydma sain veel lenksuga v spiokaga kohaga xD vastu molli..morssi jooksis natukene n2o t8mbas ka siniseks muud ullu polegi olnud (Y) :lol:
lasin nõrava vahel ringi tee oli täiesti klaas äkki tuli mingi vähe lumine koht ja masin viskas taga otsa käest ära ja lasin külje peal ikka päris pika maa. Ainuke kahju tuli see et peegel lendas uttu . Väikseid aeglase kiiruse peal matse mis midagi pole teinud on algus päevadest ikka aga viimasel ajal olen suutnud lihtsalt normaalselt sõita ja kuna palju kogemust siis ei pane enam matsu ka viimane kord kui külg käis maha oli siis kui istusin rollu peal ja üks jalg vajus mingi muda sisse ja vajusin küllili
hiljuti sai pindamatta asfaldil driftitud nii et roller on kõrval teed ringe ühekorra panin gaasi roller tõmbas käest ära lendas võssa mingi mõned kriimud tulid muud pold midagi
pidin rolleri maha müüma kui classicuga ühest august läbi sõitsin,pärast olid peeglid ja kõlarid puha segamini
nojaa 3-ndal päeval ristmikul esipidureid sai liiga kõvasti vajutatud kui lenks risti oli külili maas kah laksust ja siis 1,5 kuud hiljem suutsin tartus tipptunnil autoga kokku panna nyyd masin seisab ei viitsi asjasse süveneda esivelg puru ja plastikud kah suht pees
S6itsin oma sünnip2eval Tallinnast Nõmmelt 15 mindiga koju 14 km kaugusele.Enne koju j6udmist suutis masin kokkujoosta :lol:
Sõber võttis bentsu, ma käisin poes , tulin siis välja, tal oli iste lahti, viskasin oma joogi istme alla ja lõin istme kinni. Tal jäid võtmed ja paagi kork ka sinna, lükkasime minema. Pärast kodus siis kruvikaga istme luku kallale, keerasime luku puruks, aga pandi uus . :lol:
istmeid ju saab ilma võtmeta ka avada kui on lukk külje peal sest need tavaliselt trossiga tuleb lihtsalt trossi sikutada ja avaneb.
Igal rolleril ei saa ligi sellele ja et üldse lahti teha seda süsteemi tuleb istmeboks ära võtta mida ei saa teha ilma istet lahti tegemata .