TÜRAMÜRA@CHAT

Discussion in 'Lugejate autod' started by herko4, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.


    haha, ksenoon ise ka kuskilt faking foorumist seda paska õlide kohta lugenud ja nüüd ajab siin, õlisid ei osteta üldse markide järgi...viskooslused jne loevad..

    ja addinol ei ole pask, kui ta oleks pask oleks ta ammu turupealt kadunud, sest kui keegi seda ei ostaks oleks ju pankrot[/quote]
    Eks odav hind ajab ostma :)
    Väidetavalt(!) on Addinoli kvaliteet paranenud, kuid mainest vabanemiseks kulub veel paarkend aastat ja ma täitsa usun, et on paranenud, sest enamus nendel on VW JA MB litsentsid..samuti on teatud standardid millega åldse turule saab ja addinolil need olemas

    Kas sina keelad mul lugeda? Vähemalt jätan midagi meelde ka.

    Addnol kohta
    Vabariigi algusaastate ajal sai osta üliodavalt "addinoli " õlisid, ainult tingimuseks oli miinimum kogus 1 tonn.
    Sellega siis ärikad tegelesid ja villisid seda asja ümber tavatarbijale meelepärastesse nõudesse.
    Hilisemad laborianalüüsid aga näitasid et see odav asi oli ollus, millest alles hakati õli tegema. Ehk siis piltlikult öeldes, naftapuurtorni ja rafineerimistehase vahelt rottipandud plöga.
    Siis tõesti olid probleemid ja mitte väikesed.

    Kokkuvöttes ostab inimene seda öli mis tahab.
    Kes usub ja tahab osta kallimat öli mootorisse et vältida probleeme
    kes usub ja tahab osta säästust STAR ölisid ja usub, et mida odavam seda parem
     
  2. Nihhuja

    Nihhuja New Member

    779
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    lihtsalt, ei viitsi vaielda kahm siisn, aga nüüd on niikarmid kontrollid igalpool, et võimatu paska müüa ülemaailma...
     
  3. herko4

    herko4 Bännitud Bännitud

    1,311
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    ei koti peasi mida teised arvavad peasi et määrib jne ja paljud soovitavad ja kasutavad seda.
     
  4. xxm24

    xxm24 Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    956
    1
    18
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Kahjuks pean tõdema, et vend on mul eluaeg kasutanud Addinoli õlisi ja tal suht uued autod olnud ka (see on ka põhjus) ja pole mingeid probleeme olnud.
     
  5. massu

    massu Administraator Meeskonnaliige Administraator

    2,331
    0
    36
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Õlidele on tõesti ette määratud standard normid ja kõik õlid ka neile normidele vastavad, aga kahjuks on need normid nii madalale aetud, et head kvaliteeti odavatest õlidest siiski ei saa. Aga jah, iga mees kallab ja tallab enda autot nii nagu ise heaks arvab seega pead pakule panna ei saa. :roll:
     
  6. herko4

    herko4 Bännitud Bännitud

    1,311
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    täna sai udukad ette lükatud ja välimus kohe teine.
    nüüd oleks vaja konksu katet ette siis oleks esiots timmis ja tesipäeval saan smoke suunad kah kätte.
     
  7. TauriTauri

    TauriTauri Active Member

    1,864
    0
    36
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    no pic no proof :|
     
  8. Kevin.K

    Kevin.K New Member

    220
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Õlide kohapealt võin öelda et, Morris ka väga hea õli, enda autol on see sees, ema autol, venna autol, paljude sugulaste ja tuttavate autodel ka, samas ta ei olnud kallis ka, minule oli viie liitri hind koos soodustusega 20€.
     
  9. massu

    massu Administraator Meeskonnaliige Administraator

    2,331
    0
    36
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Hmm, et kui sinu sõguvõsa kasutab Morris õli, siis see kohe väga hea õli?
     
  10. ennokas

    ennokas New Member

    431
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    +1 :D
    UM kasutab Castrol õlisid, enamus BMW-del sees, eelistan ise ka Castrolit.
     
  11. unknown-

    unknown- New Member

    631
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Minu arvamus õlidest:

    Pole mõtet raisata raha mõttetult 20a vana auto peale, Herko auto on täielik juust (olgem ausad), selle auto kere mädaneb varsti ära ning kuna tegemist pole mõne haruldase masinaga vaid tavalise 2.0 mootoriga E34-jaga, siis ei ole see auto väärt taastamist ning mida sa teed selle mootoriga, kus on see nn hea õli sees pidevalt käinud. 2.0 mootoritele turgu pmst pole kui lammutuseks läheb, seega leiab see mootor tee vanametalli eeldatavasti. Point on selles, et sa võid ju õlitada väga hästi oma mootorit, see võib kesta sul mitukümmend aastat, aga kui kere mädaneb ümbert ära ja mootor jääb kätte, siis mis point asjal on ? Kui raha palju, siis palun. Sessuhtes Herkol õige suhtumine, Addinoliga ta vaevalt kokku jookseb, aga see hea ka mootorile pole. Natuke segane jutt sai, aga pole hullu :D
     
  12. ennokas

    ennokas New Member

    431
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Pole tal see kere väga hull midagi on hullemaid olnud.
     
  13. massu

    massu Administraator Meeskonnaliige Administraator

    2,331
    0
    36
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Loll suhtumine, et kere mädaneb ära. Sildasi remondivad kõik iga aasta enda autodel, mis see kere siis nii teisem asi on? Seda lihtsalt vaja ka remontida mitte kohe auto vanarauda viia.
     
  14. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    iseasi kas on mõtet sellel kereremondil, e34 pole mingi rariteet, alati võid uue ja korralikuma kerega jälle osta
     
  15. ennokas

    ennokas New Member

    431
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Aga alati võid ka enda pillist midagi korralikku teha ;) Endalgi seisab e34, oli alguses päris jube aga nüüd kere kallal tehtud ja veermikut tehtud ja pmst sellise korraliku kerega autosi leiab vähe ;)
     
  16. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    no kui huvi on teha, siis miks mitte
     
  17. unknown-

    unknown- New Member

    631
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.


    Ei ole midagi loll suhtumine, saan aru kui tehakse kere remonti mõnel väärtuslikumal autol, aga tavaline 2.0 see küll nüüd pole. See on pigem auto millega tuleb sõita väärika lõpuni ja varuosadeks/vanarauda. Kõik autod ei ole mõeldud eluaegseks,
     
  18. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Kere remont teostatakse, tavaliselt kiirstiili, liivakaga rooste üle , roststoppi krunti , pahtlit värvi , ja ülevaatusel käid ära ja fsjoo edasi on savi, kuid väga kõva osa loeb see, kuipalju talvel soolaste teedega autot pestakse, kui tõmmatakse siuh säuh üle korraks, siis on pointless, sest tiivakoopa servast näppudega tõmmata, tuleb sealt pea kilo soola välja, mis ongi põhiline rooste tekitaja. Miks muidu tuuakse autosid saksast? eks ikka sellepärast, et saksas ei kasutata soola, seega on enamus vanemaid autosid seal uue välimusega, enamus mis eestis sõitnud on on juhipoolne põhi total mäda. Enamasti hakkab roostetama juhipool , kuna seal on rohkem soola. Kui Liiklus viia vasakpoolseks, oleks vastupidi.

    OK suht offtopic tegelt.
     
  19. Tarjo

    Tarjo Active Member

    1,118
    0
    36
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    Eestis ei kasutata ka ju enam soola. Mingi muu keemia jura on ju...
     
  20. Nihhuja

    Nihhuja New Member

    779
    0
    0
    Re: Herko4 BMW 520i E34 110kw 91a.

    päris mitu aastat juba ei kasutata jh
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte