Tühikäigul ei püsi

Discussion in 'Help!' started by Miikk99, Veebr 25, 2012.

  1. Miikk99

    Miikk99 New Member

    163
    0
    0
    Sõita saan jah. See eriti ei jama.
     
  2. Miikk99

    Miikk99 New Member

    163
    0
    0
    ma arvan et miks se karpa ei hakkanud korralikult tööle võis olla kanalid umbes olla aga ei ole välistatud et see sama õhu klapp jamas uuesti ja mingi kruvi on ka seal ainuke ja seegi ei mõju ainuke tegelane ongi see õhu klapp parem ültse sllest jamast lahti saada panna peale 2 takti karpa liigub paremini[/quote]
    Tal ongi 2t Yamaha Aerox.
    Küünlas ei saa kindlalt asi olla, kui vaikselt ära kooleb on kruvid paigast.[/quote]
    Eks kui ma rolleri ligi pääsen taas siis hakkan lihtsalt karpat kruttima, aga ma kardan et krutin asjad täiesti sassi. Kuna jama puudutab ainult tühikäiku siis peakski kruttima ainult tühikäigukruvi või ka mingeid muid kruve?
     
  3. sparc0

    sparc0 New Member

    796
    0
    0
    no , võib öelda et mul sama jama olnud , suvel Ainult ET 4t-ga , ei tea täpselt kas sul just sama , igastahes kui ma mingi foori taga peatusin pidin gaasiga m2ngima et v2lja ei sureks , ja siis juhtus üldse paari päeva prst roller suri sõites välja , küünal sai vahetatud ja tipp topp , Pakun et sul siis ikka midagi muud , ja suur vahe on ikka 4t ja 2t 8)
    Edu .
     
  4. Miikk99

    Miikk99 New Member

    163
    0
    0
    Tänan. Sooja mootoriga on veel eriti nii et tühikäik ei püsi, pean ka gaasiga mängima.
     
  5. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Ainsad kaks mida näppida tuleb on segukruvi(näpuga ei saa keerata ning väike vase värvi kruvi) ning tühikäigu kruvi(näpuga keeratav, metall ning ulatub karpa küljepealt ilusti välja). Tühikäiku keerad juurde, ning hakkad töösooja mootoriga timmima, masin ühtlasemalt töötab, siis keerad kruvi õigele poolele.
    Kõige parem on nii teha et jätad meelde kuidas kruvi algselt oli(segu), keerad veerandivõrra ühele poole, kuulad mootorit ning pöördeid, seejärel veelkord veerandivõrra, kuulad uuesti jne kuni enam ühtlasemaks ja paremaks ei lähe. Kui kohe alguses järjest kehvemaks läheb siis keerad kruvi algasendisse ning hakkad teisele poole veerandikaupa keerama ning kuulama.
     
  6. Miikk99

    Miikk99 New Member

    163
    0
    0
    Tänan!
    Sain mõtteid mida nädalavahetusel proovida.
     

Jaga seda lehte