võtan kurve ka okei mees, puha huumor mis ma täna õhtul kõik rääkind tulev hooaeg hakkab ringe ja selliseid asju tegema. Eelmine aasta sai alles alustatud kõigega
ma vaatan ja päris paljud hakkavad nüüd proovima ei viitsi masinal setti vahetada, ning tegingi masina suht orginaaliks. muidugi suvel kindlasti teeb masinaga kuid mitte vägapalju suht randa sõiduks jne kirju tulnud mingi 10+ tükki,kus vennad tahavad teada kuidas bar jne küljes
bari ei taha ap-le? sõbral olemas ja isegi tagaistuja jalgejuures kukkumispuksi käib kinni (maimäleta nüüd nime täismetall toru,millel keere peal) ja mutrid. kuhugi ei liikund asi.esipuks läks kõveraks kuna pani 40km+/h täispauguga küllili(lumelt asfaldile külgees)ning kinnitus oli toru radikajuurde mingi pehme metalli juurde.
milleks vaja jooniseid? natuke mõistust ja tehtud ta ongi juD: võtad rolleri sellise nurga alla,mida vaja. mõõdad maast raamini ära.(vaja 2 sõpra) keevitad kokku ja olemaskui tsipa lehitsed on igasuguse kujundusega tehtud neid.
Ma tean, seda joonist olen ma varem ka näinud, aga kas kellegil midagi paremat pole? Ideejärgi oleks sellele joonisele ainult täiendusi vaja ja oleks normaalne. See bar peaks olema see, mis kinnitub paagi raua alla, kinnituskohad võiks olla märgitud kaugused ja mõõdud ning tagumise plaadi kaldenurk võiks ka märgitud olla, siis oleks mulle kasu sellest joonisest. Muidu saaks ise mõõtmise ja möllamisega teada, aga kuna tuleb roostevabast, siis ma lasen valmis keevitada selle.
seda pikkust ei saa keegi öelda sulle, sest oleneb kui pikk amort sul all amordikõrgendus jne, see baritegemine niilebo asi vaja 2-3 inimest mingit toorikut millest teha nagu valujupid, üks hoiab rollerit tahetud kraadil 2 venda võtavad kiirelt mõõdud palju pepu maapinnast, siis mõtled palju tahad, et see sulle raamikülge kinnituks ja kuidas, viid rolleri raami keevitaja juurde või teed ise, see niilebo