roxi stock gondlid hea valik mu arust! näiteks minupikkusele ja nõutele tekitab vägahea sõiduasendi ja kätel ka mugav! edu ja see vana homo kes sinu garaget laastas selle pikaringiga ja mitukorda hullemini tagasi saaks!! Aga loodan, et see su tegemisi ei heiduta!
Tsillisime minaisega niisama ringi ja siis mõtlesime, et pohh teeme teami särgid. Sellised tulid siis välja. Võistlustel vabalajal kandmiseks siis.
Pole seal tglt midagi valmis. Plokk lihtsalt suvalt alla pandud, amort samamoodi. Nv aga peaks asja liikuma saama, siis esmasp äkki kooli juba. :lol:
Noniii. Masin on niikaugel, et pmst on vaja ainult kokku laduda. Enamjaolt kõik on olemas, ainukesed asjad mida veel vaja läheks praeguse seisuga on paisupaak ja benapaak. Täna sai veel viimased lihvingud veermiku osas tehtud. Üldse ei imestaks kui ma saan selle masinaga esimest korda alles ringrajal sõita, kuna aega on võistlusteni ikka väga vähe. Roxi esiamordid asendasin streedi omadega, sellel lihtsal põhjusel, et mul polnud roxi supordit võtta. Nüüd piduritega ka asi klaar. Seibidega sai velg ilusti keskele ka timmitud. Pmst roxi veljed on mul üle, kel huvi see küsigu. Homme siis hakkan kokku panema, ja ehk saab esimese first runi teha, milles sügavalt kahtlen. Asi pole vahepeal sellepärast arenenud, kuna koolis on eksamiperiood ja pole lihtsalt aega garaazi minna, kuid nüüd iga väiksemgi aeg mis üle jääb, ehitan boosterit. Raami sai täna natuke kergemaks veel tehtud. Boosteril on siuke tagaots mille saab maha keerata, ja siis võtsin selle maha, ja mõni sada grammi jälle kergem. Seniks midagi, rajal näeme.
Täna siis jälle tükk aega garages veedetud. Kasutaja minaisega sai ehitatud masinat. Plokk sai alla ja säde on olemas, mille pärast ma kõige rohkem pablasin. Nüüd jääb pmst vaid viimistlus osa. Teha on veel tegelikult nii mõndagi, aga enamus seisab rahakoti taga. Karpa sai peale, koonukas kah, plokk sai ka sirgeks timmitud, juhtmestiku sai päris korralikult kärbitud, ainult hädavajalik jäi alles, gripid said peale aetud ja kindlasti veel midagi mis ei meenu. Mõned küsimused mis tekkisid ehitamise käigus. 1. Kas aku peab peal olema? 2. Kas taha panna 140 või 130 lai rehv? Tänud vastajatele. Väike list mis teha. Paisupaak sebida PAKKUGE Benapaak sebida PAKKUGE, võiks olla siuke pisem. Radikale kinnitused Sumpa sebida PAKKUGE Gaasitross osta Tagapiduri supordi kinnitus külge panna 17,5 karpa PAKKUGE, hea oleks kui manuaaltoorega Ja siis jääb veel üle vaid timmida. Mõni pilt hetke seisust.
Re: tennu Yamaha Booster NG Võistlusmasin ABI VAJA Tubli, teed ikka piaggio kiigega selle. Muidu saad blokki kalde paremaks kui paned pikema amordi ja suunad karpa ette või taha poole.
Re: tennu Yamaha Booster NG Võistlusmasin ABI VAJA Kaldel pole häda midagi, saabki parema jahutuse ehk ja rinkal nkn sile pind. Aga tänasest et nüüd vaja ainult rehvid velgedele, pisut timmimist ja minek.
Re: tennu Yamaha Booster NG Võistlusmasin ABI VAJA Tahaks jõuda, aga midagi kindlat ei luba. Kui tartusse ei jõua siis järgmisele kindlasti.
Re: tennu Yamaha Booster NG Võistlusmasin ABI VAJA kui sul on võistlusmasin siis oleks sul akut vaja ainult siis kui sul on elektriline veepump, muu peale süütesüsteemi võib kõik nahhui visata ju, no oleneb karpast ka, kas saad manuaal v auto toore, siis auto toore jaoks ka vaja, aga muidu akut pole vaja kui kickist lööd ja stock veepump