thematu Aprilia SR Spain`s No1

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by thematu, Okt 2, 2007.

  1. Brabus

    Brabus Active Member

    2,433
    0
    36
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    vaevalt ta nüüd ilge könn on :D

    Fabrizi offers this new 92cc engine conversion kit for Piaggio and Minarelli engines. This tuning kit is not intended for the average do-it-yourselfer, but belongs in the hands of serious tuners. It is necessary to have extra material welded onto the outside of the crankcase, since otherwise the sealing surface will be too thin once the crankcase has been milled out. This is definitely a conversion that requires quite a lot of work as it will also be necessary to modify the intake area.

    Included in the kit are:

    - Cylinder kit (with 47 mm stroke and 50 mm bore)

    - Crankshaft (47 mm stroke)

    - Exhaust system
     
  2. thematu

    thematu New Member

    78
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    kuule kutt...püüa olla palun...see raha jutt ajab mind väga närvi,niiet palun lõpeta sellest rääkimine.

    Aga samas kui panna fabrizi,2fast4race või TCR siis enam sellega eestis võistelda ei saa :wink: sest eestis peetavatel võistlustel on hetkel klassid kuni 70 ccm
     
  3. Marten0

    Marten0 Member

    511
    0
    16
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    ta peaks su silkuga ikka jooksma jah kuigi mitte nii hästi kui TCR sumpaga.Aga ikkagi suht räigelt käiks sul edasi isegi selle sumpsiga TCR silku kit


    Edit:MA vb arvan et see läheks siis ikka 70ccm alla sest tcr või 2fast4race oli mingi 79ccm või midagi :D
     
  4. AcloYde

    AcloYde New Member

    219
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Minumäletamist mööda pani selle naxi kokku.Ja kui mingi 2fast vms vahele panna peab kartereid ka suuremaks mill'ima, et silku sinna vahele ikka ära mahuks.
    Ja pärast seda ulmepüssi timmi saada on ka omaette kunst.
     
  5. thematu

    thematu New Member

    78
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    nagu eestpool öeldud,on mul vahepeal juba uus silinder vahele pandud...naxi pani tallinnas selle polini evolution 2 peale...alles kuu aega tagasi pandi Pärnu motopoes mulle malossi mhr team2 ja ka sellele vastav väntvõll...seoses sellega toimus ka lihvimine :wink:
     
  6. Raghza

    Raghza Active Member

    1,189
    0
    36
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Mina soovitaks sul ka siiski mingi natuke tavalisem high-end silku peale lükata, 2fasti ja muu kompotiga veedad sa rohkem aega garaažis kolve ja silkusid vahetades ja seda õiget sõidurõõmu jääb väheks.
     
  7. Robskar

    Robskar New Member

    614
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    ära jumala eest hetkel eelnevate arvamuste järig küll midagi tellima hakka.
    uuri enne hoolikalt, ja targematelt järgi, mis kuidas, mis on hea, milleks ja värki.
    kas mhr ja 2fast vahel pole midagi head ?:D
     
  8. thematu

    thematu New Member

    78
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Ma arvan,et ma panen siiski uue Mhr team 2 silku ja vända peale... võimalusel äkki saab mingi big bore silku,aga seda ei tea,kuna tahan Raplas sõita :lol:
     
  9. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Fabrizi pidi käkk olema jah - Team 7T on köige etem valik - kohe pärast 2Fasti ja TCRi loomulikult...
     
  10. tanel12

    tanel12 Member

    162
    0
    16
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Aga miks sa vända tahad ära vahetada kui kuu aega tagasi alles vahetasid?
     
  11. heinam

    heinam New Member

    271
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End



     
  12. thematu

    thematu New Member

    78
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    jah...vändas on suur loks sees...
     
  13. xzburnoutzx

    xzburnoutzx New Member

    121
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Osta ntx Parmakit 80cc ja BGM EVO 85mm vänt. Väga stabiilne asi ja usun, et peaks päris korralikult TEAM sumpaga töötama, st. normaalselt. Ükski asi ei tööta TEAM sumpaga hästi :roll: 7T on tore küll, aga reaalselt maksta sellist hinda selle eest minu arvates väga mõttetu. Iga kell enne Hebo Revolution või PRII - 7T on sellepärast väga hinnatud, et seda saab perseauguni portida ja sajebaalis hp-d võimalik saada. Karbist tulevad nad kõik kuskil 18-20hp peal, kui vastav setting on. High-End on väga kapriisne asi. Endal küll Teami ei ole enam, kuid ei usalda viia enda masinat mitte kellegi juurde, kunagi, kuna vähemalt ise teen korralikult ta ära ja enne kokku ei pane kui rahul olen. Igast seppasid on Eestis, kes muidu targad ja tegelevad tsiklitega, aga minu arvamus on endiselt, et roller on roller, mitte tsikkel, ning selle käimasaamine omamoodi kunst.

    Sõrmelaagri kohta niipalju, ei usu, et praak oli. Laagrid on väga harva praagid. Pigem ütleksin põhjuseks vähene õlitus. Minimaalselt 25g õli liitrile...
     
  14. thematu

    thematu New Member

    78
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Mul on plaan edaspidi seda rollerit ainult võistlustel kasutada,kuna igapäevases sõidus on see totaalne raiskamine.Seega tahaks ikka mingit korraliku ja võimsat silindrit.Endale on hakanud malossi big bore silindrid meeldima,loomulikult 2fasti ja TCR i kõrval.Mis Teie sellest arvate?
     
  15. Marten0

    Marten0 Member

    511
    0
    16
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End


    kui sa ikka mingist rinkat tahat sõita või nii siis osta TCR ära vms sest sellega saad rohkem hp-si kätte kui 2fastiga ja mai tea soovitatakse rohkem ka TCri mina võtaksin TCR kindlalt aga eks sa ise tead
     
  16. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Njah, neid 80cc torusid on ka phmts saadaval.

    2F4R by Jolly Moto Pipe
    Roost/XSH Pipe
    JS Pipe
    ABT Pipe
    DPR Pipe

    Ei viitsi ausaltöeldes selle Parma hinda üles otsida aga minu mäletamist mööda oli tegemist kohe päris sooduskaubaga - Vast oli samas hinnaklassis EVOga..
    Lempzi soovitus on igati toekas - tänavale ongi köige mötekam vötta mingi suure kubatuuriga stroker, sest need 70cc pöördevurrid nagu näha ei pea ikka tavasöitu vastu. Olen isegi neid vaadanud aga minu rahakoti sisu ei saaks sellega praegu hakkama... minu soovitus läheb 80cc'le..
    Muideks - TCRi ja 2Fasti vahe tehaseseades on mikroskoopiline..

    EDIT: Ok Matu, kui vöistluseks siis vöistluseks - Malossi BBga on see sitt, et see 13mm Team väntvöll maksab üle 500 EURi ja kui neid suvel kehva önnega 2 tükki peaks minema siis on sitt variant küll - 2Fast vänt näiteks oli miski 230 vöi 320EUR - ei mäleta kumb...
    Karbist on 2Fast ja TCR mölemad Malossi toodangust kiiremad - BB kitil on aga kövasti vöimalusi tuunida, kuid Eestist vast piisavalt pädevat inimest selleks ei leia. Üks variant oleks ära oodata Stage6 high-end leiutis - töotab päris kurja.
     
  17. thematu

    thematu New Member

    78
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Siiski ma kaldun juba TCR i poole...samas oleks siis vaja ka sumpa ja karpa ära vahetada? praegu 21mm dellorto karpa.Või mis teie arvate?

    Väike hinnavõrdlus:
    TCR-1032 euri ehk umbes 16 100 eeki(väntvõll+silku)
    Malossi-910 euri ehk umbes 15 500 eeki(väntvõll+silku)
     
  18. AcloYde

    AcloYde New Member

    219
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Mina võtaks üldse 2Fasti :D.Siis ei pea igale matsile seletama mis vahel on - vaatavad sinine silindri pea, selge 2fast.Ja edasi astub sama moodi nagu TCR.
     
  19. thematu

    thematu New Member

    78
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    2fasti viga see ka,et pole kusagilt saada :? scooter-attackis ja scooter-centeris pole laos olemas :wink:
     
  20. sääks

    sääks New Member

    409
    0
    0
    Re: thematu SR Spain`s No1 High-End

    Aga palju TCR-i vänt maksab? Kui jääb 2Fastiga samasse hinnaklassi siis TCR , aga kui hakkab BB vända poole kakkuma siis läheks BB rohkem peale .

    E: Jääks TCR-i peale sinuasemel .
     

Jaga seda lehte