Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Kui tahad asja endal timmi saada siis jah, tee nagu Lempz ja Ken soovitasis, et pane primary gear stock tagasi ja secondary pane siis kiire suhtega - sinu praegune peaks piisavalt hea olema minu arust. Ma vöin ju alati järgi küsida targematelt ja eks ma annan siis teada. Muideks, see EVO summuti, mis teile müüdi oli ju see Polini spets 50ccm Evo silku jaoks, st ei olnud üldse high-end summuti - vöi sain ma Arvo jutust valesti aru lihtsalt :roll: Aa, ja kui keegi veel küsib sult kui palju raha oled sinna rollerisse sisse tagunud siis vasta lihtsalt "Piisavalt"
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Ütleme ausalt. See inimene kes sul soovitaks teha just sellise listiga rollerit minu arvates ei ole väga kogenud ja uurinud mis millega töötab. Mulle tundub, et jällekord selline, mida kallim seda parem list. Ei hakka siin tagantjärele tarka panema, ütleme nii, et isegi Speedile pole see MHR Team sumpa isegi mitte hea. Pmst ja BGM karpa on täielik risu, suurus ei ole tähtis, tähtis on see kuidas kasutada oskad :lol:
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Nagu te Arvo jutust olete aru saanud,olin mina lihtsalt see tüüp kes tahtis endale kiiret rollerit...Juppide valikust ei oska ma midagi kaasa rääkida Ja kasutaja xzburnoutzx jutt oli kuidagi segane minu jaoks
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Ma arvan,et ta mõtles seda,et ntx. karpa suurus nii väga ei loega. Et ntx. mingine dellorto 24-26mm karpaga töötaks see masin paremini, kui selle 28mm bgm-iga. Kui minul oleks selliseid summasi panna rolleri alla, siis ma uuriks natukene endapeaga ka ,mis millega läheb, ja kuidas töötab. Selles mõttes,et ei ole ju huvitabv vahetada summutit 3 korda,et leida see tiba parem..
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Kuulge...nahhui te targutate tagantjärgi...igaüks teist räägib erinevat juttu...te ei tea ise ka nendest asjadest mitte sittagi,niiet selle koha peal hoidke küll suud kinni. Edit by Kristjan: Võiks säilitada viisakust! Ja need inimesed teavad millest räägivad!
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Lempz tahtis öelda, et ilus nimi jupi peal ei tähenda automaatselt, et ta ka reaalselt hea on. Arvo tegi sulle ilusa nimekirja küll aga päris palju tööd on sul veel tegemata, et su roller sellise setupiga liiguks nii nagu peab. Näiteks karterid on sul täitsa puutumata ja ka EVOd ja Team'id porditakse tavaliselt veel üle, et voolavus oleks 110% - 99% asemel. Näiteks oleksid sa saanud omale u. 200-250EUR eest ROOST summuti tellida täpselt enda vajadusele ja spetsiaalselt sinu silindrile ja ülejäänud setupile. See BGMi karburaator on sama kvaliteetne kui TNT jupid.. :| Karbu on high-end silindrile väga väga tähtis komponent, sest kui karbul on sitt läbilase siis silinder jääb pooleldi kuivale lihtsalt - olgu see karbu nii suur kui tahes. Ühesönaga tahtis ta öelda seda, et oleks saanud palju odavamalt palju parema setupi kokku ja praegu sa ainult söidaksid nägu peas laialt peeretamas. Homseks saad inffi nende ülekannete kohta kah.
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Tavai, tavai . Kuule sa tõesti ei viitsi videot teha sellest kuidas su hyper püss liigub ? :lol:
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Tahaks teada kes siin eestis neid silkusi siis pordib???Ja ma arvan et mul oleks lihtsam küsida mida ma sellel rolleril siis ära pean vahetama/tegema et ta oleks 100% timmis????? To RoX*:Kes seda on öelnud,et see masin on hyper püss?
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Tramm & Kärner Co ehk siis http://www.dragbike.ee seltskond - Eesti kiirendustsiklistide eliit, rekordimehed. Eks kui ilusti paluda ja natuke rahakotti kergendada siis ikka aega leiavad. Pluss siis veel köik lugematud krossilegendid, kes veel tegelevad alaga.
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Nende käest oli plaanis nitro kah tellida Aga seda ka,et kas kõige tavalisem malossi mhr väntvõll lahjaks ei jää v?
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End No näedsa! Täitsa tead ju siis tegijaid mehi küll, tuleb lihtsalt küsida julgelt. Tänavakasutuses küll lahjaks ei tohik see MHR vänt jääda - las sepistatud titaaniumkepsud jääda ikka kiirendus- ja ringradadele. Muideks, ega me ju paha pärast! Lihtsalt toome välja nörgad kohad vöi möödapanekud, millele vöiks rohkem tähelepanu pöörata. :wink:
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Aga mida siis masinal veel muuta tuleks,et saaks 100% timmi?(Nt: mis karpa jne)
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End oeh jah , ilus sr, väga kiire, aga tõesti BGM karpa vaheta välja ning pane siis ikka TCR :wink:
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Ühesönaga räägiti mulle, et su praegune ülekandesuhe on oma 10,3 suhtega täitsa paigas sinu setupiga igapäevasöidu jaoks ja kui sa laseksid enda Malossi summutile EVOga sobiva flangei teha ning karterid silindriga sobivaks siis saaksid juba väga konkurentsivöimelise pilli istumise alla. Team2 pidi karbist kiiremana välja tulema, kuid hästi porditud ja timmis EVO suudab sama. Ühesönaga ülekanne jäta rahule ja mötle kähku välja kas sa ostad vöi ei osta omale neid Team juppe - kui ostad siis tore, saad töötava kompoti. Kui ei osta siis hakka aga mötlema kes su karterid sobivaks treiks, silindri üle lihvaks ja asja korralikult timmi ajaks. Muideks karterite parajaks/sobivaks meisterdamine on paratamatus high-end silindri puhul - muidu ei saa lihtsalt silinder karterit korralikult puhtaks tömmata ja vöimsus kannatab. Samuti ei usu, et sul squish paigas on.
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Muidu kui ülekannet näppida tahad siis saad ülekande faktorit arvutada nii...ntx kui primär on 12/37 ja sekundär 16/44 siis- 37/12 x 44/16= u. 8,4. Minu peugeoti setiga-stage 6 racinguga on soovitav et see arv oleks 10-12. Mul tuli ka mingi samasse auku ehk mul vist oli mingi 10,67 aga sul tiba võimsam silku ka. Ülekande arvud on täiesti pohlalt pandud. Seda faktori asja saad vaadata ka http://www.scooter-freaks.nl-i fooriumis vast ka.
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Ma arvan,et mul oleks mõtekam silku ära portida,karter ära treida ja masin timmi ajada
Re: thematu SR Spain`s No1 High-End Julgeks öelda küll. Eestis küll ei ole erilist 2t tuunijat leida. Võid vaadata Vihurisse Tallinnas, seal Rajamets, kes tunneb hästi 2t, kuna tegeleb kartide võidusõiduga. Rajamets väga rolleritega tegeleda ei taha ja kui teeb siis ikka reaalse $ ees. Kui tahad või karteri ise sul ära teha, ja muu ülejäänd oma äranägemise järgi paika panna. Kui parem ei tule, raha ei küsi põhimõttel. Silkut ja kolvi ennast muuta pole mõtet. Nii sisse- kui väljaslaske avad võin samuti ära poleerida, et saaks maksimaalse tulemuse. Kui huvitab, anna teada.