miks te üldse sõitsite sellega kui reduktori laagrid läbi olid ja võll perses? -.- vaatasin väljalaske kanalist sisse jh kolb oli veits kriibitud küll sumpsi sain ma kohe kinni , underil praod ja värgid igalpool , TRA oleks teadnud et seda rollerit nii palju nussitud on, pleks ära ostnud -.-
minukäes oli under uus. reduktor, see pohhui, ei imestanud kunagi kui miskit katki läks, igapäev läks katki midagi. -.-
no kunagi ei tea ka mis taga tehtud on . silku vaheta ära ja värki siis korras enamvähem. silkuso n ka mehine kriim.
njh, eks seda näeb hetkel vaja suht sõita ja peab bensuraha kokku hoidma+ veel mootor läheb super hästi tööle niiet veel lahti ei võta
eino, ta töötas alati, aga ALATI juhtus taga midagi elektrisüsteem läks ja küll läks veel varios midagi, ühesõnaga miski läks aalti perse, kaks pikka trippi mis vastu pidas oli sauelt kloogale ja sauelt õikale aga välimust tal nüüd on võrreldes sellega mis ennem oli
no ma hakkan vaikselt aeroxi kondleid ja värke sinna peale modima kuidagi eks näeb mis välja tuleb ja kui raha siis vast aeroxi raam ka
suht lamp, osta aerox pigem.. raha läheb liiga palju usu mind, see ei tasu ära, et mingi sitase cpi plkiga aerox -.-
pohui see cpi plokk, selle vahetab ka ajajooksul välja, aga nh ma jään ikkagi enda arvamuse juurde ja vaatan mis sellest projektist saab proovida ju võib )