Emhaerr klapikolmnurk sai sebitud, lehed ka korralikud. Viskan silkust ka pilti ja mootoribloki asetsemisest. Amordikinnitust tuleb ka nõks tahapoole tõsta, niipalju kui kannatab.
Vaata et kinnitusi ilusti keevitad ja sirgelt muidu hakkab rehve sööma ja sõita ei ole mugav koguaeg paremale või vasakule läheb
Jaa dima, sellega on arvestatud Kinnitused küljes! Nüüd vaja neid veidi sättida ja mõni tugevndus sisse teha.
Kinnitused üle värvitud spreiga, talvel niivõinaa raam jms saavad uue värvi. Kinnitused lõpetatud, silinder peal, variaator koos.. Momendil asjad millest puudust tunda tuleb : Juhtmestik, sisselaskekollektor, silindri jahutusplast, summutivedrud ette, tagumiselt rehvilt seest ventiil kätte saada ja siis peaks nagu enamvähem olema. Twin Air-i õhufiltri sain ka.
Omanik käskis mul kirjutada, et sitaks vinge pill on Tglt norm käula iseenesest, lappa kokku ära nüüd ja too Tallinnasse ära
sul see silinder s6 racing ? Pildipealt näha, et nikasili kiht kohati juba lahkunud sellelt ja c30 pead sa seda tugevalt portima et jõuda sumpa töötsooni..
Silinder pole jah kõige tragimas seisus, kuid kerima saab ta ikka. Sellega ka arvestanud et c30 töötab kõrgetel pööretel. Kui on viitsimist ja jaksu siis tuleb ka lc peale ära, silinder ka vastavalt summutile Otsisin c16, r1200 kuid keegi midagi mõistliku ei pakkunud c30-ne vastu.
Silku suht nobe jaa, seal väljalaske portide juures kas mingi mustus vms. Ma mäletan et oli suht sile, hullu küll midagi pole