Nüüd soiub siin, ise mulle porikat ei müünud. Minu silmis kordades kenam kui su "libeda" väljanägemisega porikas
Sai täitsa kokku ja. Mõlemad tuled ees töökorras, karpat näpitud aga mitte lõpptulemuseni jõutud aga hästi käib edasi küll.
Hüppesse lastud küll ja veel juba.. Haha, ei tegelikult "ei tohiks" olla. Siiani pole vastu käinud, katsetasin ju ka kas käib või ei, amordid suht jäigad + ruumi suhteliselt palju seal. Tänud heade sõnade eest Ühtlasi upin ka. Tuledega mingi kammaja, kaovad lambist ära. Esialgu käima paned siis töötavad ja kui minna annad siis varsti kadunud, ei tea mis pull on. Siis karpa timmimine päris haige aju****.. Umbes poole gaasini kiirendades, hakkab kohe nagu puristama ja tagasi peksma ning käib väga lollilt edasi. Gaasi pöhja paned poob kinni ja turtsub, kuid kas see probleem puhtalt karpas on, seda ei tea. Vaatama veel üritama düüsidega mängida jne. Uus radikas sai ka ette, sisetunne käskis selle sinna panna, tundus parem variant Vahepeal tuli velg sõidupealt lahti, õnneks avastasin ja veeresin rahulikult koju ning keerasin veljepoldid välja, keermeliimi, poldid kinni ja korras. Praegu vaja siis ühe jahutusvooliku klamber peale keerata, sest vana keerasin puruks ning jahutusvedelik sisse panna ja uuesti õhutama hakata -.- Kahju, et Stage6 Racingul silindri peal õhutusnipplit pole, sest seda süsteemi õhuvabaks saada päris kehva. Peaks selle temperatuurinäidiku ka korraliult ära ühendama, mille jaoks on vaja tellida miski sensor/andur mis käib vooliku vahele. Praegu niisama ilutseb seal, eks näis. Panin ka kergemad rullid, täpselt ei mäleta mis sai aga mingi segu sinna 4g ringi.
Nii..Ma ei teagi kuskohast nüüd alustama peaksin, natuke naljakas kohe algatuseks öelda ka, et pärast kõike seda välku ja pauku mis nähtud sai, mida proovitud sai, selgus, et kogu teema oli küünlavahes.. Proovisin Mürk01 21mm karpat endale panna aga kollekas liiga suur, seega panin tema stock klapikolmnurga, stock kolleka ja 21mm Dellorto peale, prooviks, et äkki võtab mul kolleka vahelt lisaõhku. Pill käima ja sama jama ikka. Proovisin sellele karpale erinevaid düüse, päris käesisse jäi see karpa maha keeramine..Muuseas võtsin küünla maha, et segu vaadata. Küünal maha, vaatasin mis nägu küünal on ja lõin küünalt kaks kõksu vastu kivipaneeli, küünlavahe veidi väiksemaks. Panin küünla peale, hea oli, et tugevasti lenksust hoidsin.. Pill käib päris hästi edasi, ikka päris hästi. See oli eelmainitud karpade ja juttudega, oma 24mm Keihini, r/t kollektori ja vl12 klapikolmnurga panen homme peale. Küünal mis koksitud sai, on tutikas NGK BR9ES, soovituste kohaselt ja vedasin ka lisamassi mootoriblokist raamini. Siin veetud massist pilti : Ja pika päeva lõpuks üks klõps.
Sai üksõhtu kerge linnatiir tehtud ja tagasiteel hakkas kostuma kenat plärinat Nüüdseks summ kinni keevitatud, homme viskan alla
Kuna teema jälle kukub täie hooga lehekülje allaotsa, siis uuendan. Vahepeal toimunud igast värki.. Yasuni c16 maha müüdud, Stage6 mk1 racing ka maha müüdud ja asemele tuli Yasuni c30 ning Stage6 mk2 racing. Freesisin veidi blokki ka, et kanalid silindriga ühtiks. Esialgu proovin c30 seal all toimima saada, kui originaal port mapiga ei tööta, siis tuleb asi porti saata vöi oma pölveotsas ära teha. Mölgutan mötteid ka amordi kinnituskoha muutmisest, et kinnitust veidi raami tagumise poole peale tuua.