Pill sõidab aje :lol: :lol: Sisse läks 76-ne düüs, nüüd ikka päris timm ( eelnevalt oli 94). Võibolla tahab ühikut väiksemat düüsi aga seda katsetab hiljem, käed külmunud juba, õues - kraadid 8) Varsti tuleb scooter-attackist tellimus, võtan Malossi kollase surveka ja mingit vajalikku nodi veel.
Mingi lambine küsimus, ei tea mida siit loodan vastuseks saada aga siiski mainin/küsin ära. Mis arvatakse kui booster tuleb selline sinine, põhimõtteliselt tundub nagu subaru sinine vms?
masin oleks ilus ss, kui sa ostaks R või Rox velg ette. ja subaru sinine värv on päris ilus, nagu vanasti ta oli, ja ma lisaks veel valge värvi ehk variokaan,DH,ja esi tuli.
Variokaas jääb poleeritud nagu momendil, DH on hall, ja esituli jääb mustkas, see kui seal sinise ala peal lamp mask valge on siis on inetu. Istmenahk on valge ning sellest piisab . Ja vanasti oli ikka tumedam sinine veidi :lol: . Kui raha ja aega üle on siis ostan ehk kunagi roxi hargi, velje, piduriketta, supporti. Hetkel üks veidi suurem plaan haudumisel 8)
Ahhaaa jeeeeeeeesss, asi putsiiis :-x :-x :-x :-x :-x Sõites käis *kriukskriuks* jaa siis oli ratas blokkis. Lumi maas, hea libe, lükkasin ratas blokkis koju ja. Lasin õli välja, õlil metallipuru sees :roll: Tõmban kaane pealt ära reduktoril, vaatan okei, lähen ratta juurde, ratas oli juba küljest võetud, vaatan uurin seal. Mingi poldipea bloki vastu käinud, ei oska õelda kuidas lampi see sai vastu käima hakata aga jah. Järsku avastan, et reduktoris üks laager õhtul, kuulid jooksu pannud, ei tea kuhu. Täpsemalt uurib homme. Kool algab ka, jälle aega vähe ja nüüd peab selline sitt juhtuma Õli on sõitnud kokku kuskil maksimum 5km, ma ei tea kuidas see nii must juba on, vana õli oli isegi heledam.
Tohoh :lol: :lol: On jah kurat, ma tulin tuppa kirjutasin ja mõtlesin, et mismoodi seda laagrit kätte saama hakatakse, mingi tömmitsa ise valmistama vms. Edu läheb just praegu tarvis! Tänud :lol: