TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing `05 (180cc 2T Projekt)

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by TunedAtm, Sept 3, 2012.

  1. TunedAtm

    TunedAtm Member

    391
    2
    18
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Pigem jh.
     
  2. wwatu

    wwatu Member

    753
    0
    16
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    kuule kus sul sumps on :D ühelgi pildil ei näind ja mis sa mõtlesid siis tuuningu plaanide peale, silkud ja asjad?
     
  3. TunedAtm

    TunedAtm Member

    391
    2
    18
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Summuti asub rolleril põhja all vasakul pool. Kindlasti tulevad asjad mida sa soovitasid aga kui ma saan rohkem raha mootori peale panna, siis tuleb midagi kõvasti võimsamat 8)

    [​IMG]
     
  4. TunedAtm

    TunedAtm Member

    391
    2
    18
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Mootori list mis kindlalt tuleb on all. Juhul kui võimalik rohkem raha mootorisse panna, siis tulevad kõvasti võimsamad jupid peale. 8)

    Silindri Komplekt Stage6 Sport Pro 70cc
    Summuti LeoVince ZX-R
    Sidur Stage6 Racing Torque Control
    Membraani Lehed Malossi Carbon
    Sidurivedrud Stage6 Sport Pro
    Õhufilter Malossi Red E14
    Karburaator Malossi PHBG19BD
    Variaator Malossi Multivar 2000
    Sidurikorv Malossi Jahutusribadega
    Variaatoririhm Malossi Special Belt
    Väntvõllilaagrid Top Performance

    Mida teie sellest arvate, kuidas sellise listiga roller edasi läheb kui kõik timmis?
     
  5. tennu

    tennu Active Member

    1,561
    0
    36
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Mis kuradi mootor sellel siis on, et variaator ja värgid kah on? Ma mõtlesin et mingi taoline junn on nagu need pisikesed dirbiked vms.
     
  6. joss13

    joss13 New Member

    2,817
    0
    0
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Kas seal pole mitte tegu pisut moditud piaggio mootoriga?
     
  7. TunedAtm

    TunedAtm Member

    391
    2
    18
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Piaggio mootor on sellel, lihtsalt on kettülekanne blocki ja tagaratta vahel.
     
  8. tennu

    tennu Active Member

    1,561
    0
    36
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    vabsjeee süsteem. Tagaratta asemel on siis hammakas lihtsalt? Pane mingi hästi suur hammas siis jookseb sitaks välja ju. :D
     
  9. TunedAtm

    TunedAtm Member

    391
    2
    18
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Jh hammakas tagaratta asemel, pole ise uurinud kas saaks suuremat hammakat panna kui saaks, siis miks mitte.

    Pilt ka.
    [​IMG]
     
  10. TunedAtm

    TunedAtm Member

    391
    2
    18
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

     
  11. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Leovince ei sobi setiga kokku, ning siduriga tulevad niigi oranzid vedrud kaasa mis on piisavalt kanged.
     
  12. TunedAtm

    TunedAtm Member

    391
    2
    18
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Olgu, vedrud võtan, siis listist maha aga millist summutit soovitad?!
     
  13. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Yasuni C16 või Stage 6 Pro.
     
  14. TunedAtm

    TunedAtm Member

    391
    2
    18
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Sel juhul oleks kõige mõistlikum valik Stage6 Pro.
     
  15. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    C16 annab timmi saades parema tulemuse ning on mahedama häälega.
    Stage 6 Pro on tehtud Sport Pro jaoks.
     
  16. TunedAtm

    TunedAtm Member

    391
    2
    18
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Jama ongi selles, et nendele rolleritele Yasuni summuteid ei tee :roll:
     
  17. wwatu

    wwatu Member

    753
    0
    16
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Sett on hea, varjo asemel ostaks reduktori uue sisse, varjo muutust sa persega ei tunne...

    [​IMG]
    nagu ennegi, zx oleks normik valik, ja c16 ja s6 pro? say whaa? need on midrace silkud ju, sport pro suhteliselt lahja ja arvestades et talle 1:1le ei mahu oleks imo kõige parem zx siiski... kuigi jah, kui tahad best fitti, siis vaja osta sumss millelegi muule ja customit teha...
     
  18. Username

    Username Active Member

    1,173
    0
    36
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    s6 pro on kõige lahjem midrace sumpa üldse, pmst sportklassi sumpa.
    zx-i ei anna c16-ga võrreldagi, zx-iga võid perset pühkida
     
  19. wwatu

    wwatu Member

    753
    0
    16
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    ok, näita mõnda dyno siis, et s6 pro on kõige lahjem midrace sumpa :lol: puhas lollus
    ja sinu jutu järgi olenemata silkust siis litime sellele sport prole kohe mingi hing end roosti... see on ka ju parem kui c16
     
  20. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Re: TunedAtmi DERBI GP1 50 Racing 2005

    Sport pro pole ühestki otsast lahja, venitab tegelikult midrace klassi mõõdud ilusti välja.
    Nagu ütlesin, S6 Pro on tehtud Sport pro silindri jaoks. Olen küllaga teistelt kuulnud ning ühel korral ka näinud kuidas liiguvad sport pro + c16 setupid.
    Ei jää kumbki kangeks.
     

Jaga seda lehte