Tuuri Aprilia SR70 Viper

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by TUUR, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Nohvott!
    Ja mootor elab jälle.
    Uuus Malossi kolb.
    Uuuus Dellorto 19mm karpa. (Malossi nime all =P )
    Need anti mulle Camex'ist hea hinnaga ära.

    "Kaspu." paneb varsti kunagi plite kah. (Ainult kokku pandud blokist... hiljem sai ikka to masinale kaa külge, aga siis enam pildistada ei saanud =P)

    Uuendus-kuuri käigus sai kõrvaldatud elektri starter ja tolle süsteemid (ja ja ja, panin seibi vahele lisaks... õige paksusega jne)
    Ja kõrvaldatud ka õli pump ja õli paak.

    Alguses ei tahtnud särtsu teha, paar juhet uuesti ühendada ja siis süütas nii, et vähe polnud.

    Veel teha jäänud, et masin sõidu-korda saaks:
    Normal gaasitross, mitte mingi jupp mis karbussist välja ulatub...
    Esi pidur korrastada.
    Taga piduri tross ühendada.
    Lenks/kahvel/hark/pööramis mehanismus pingetest vabastada.
    Korralik reduktori kaas.
    ja uued splindid bloki kinnitus pulgale... mis iganes ta korrektne nimetus ka poleks.

    Tänud, aga ei ole soovi CDI'd müüa.
     
  2. Kaspu.

    Kaspu. New Member

    340
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Pildid esimeses postituses!

    Päris peenikest pininat tegi ikka masin kõrgematel pööretel. :lol: Kompressioon oli masinal nii kõva, et trelliga käima pannes oli päris raske trelli seal normaalselt hoida, väänas igatpidi.
    Varsti puudulikud jupid olemas ja siis püss valmis kah.
    Krdi pornot on kah nende gondlitega tehtud, esigondel ära lõhutud ja mingid restid sinna topitud mille taga on suunatuled. :| :|
     
  3. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Tänud.
    Veel lisaks, et see konuusi juust on ajutine seal otsas.

    Panen veel juttu, muidu mõetetu postitus.
    Karteri põhjad on liiva ja metalli tükkide poolt ära kriimustatud. Hooratas / süüte trummel on mähise poolt kriimustatud XD.
    Sumpsi poolne bloki pool on 1993 aasta oma.
    Camexist ostsin odavaima vario rihma kaa. Ja silku tihendid, mis ei sobinud... :lol:
    Veel palju asju mida kiruda ja kiita, aga ei ole mõtet =P

    ära häki niimodi!!
     
  4. mopp12

    mopp12 New Member

    233
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    ise teen just samat masinat aga ainult horisontaal mootoriga õhk jahutus
    sellel on jah raam kõver se kenny rääkis mulle aga ta olla enam vähem sirgeks saanud selle
    aga esi hargiga võib se jama ka olla vb kausid kulund ja laagrid pooleks mull omal oli sama jama
    vahetasin ära alla läks 24 kuuli ja ülese 20 kuuli
    aga kui mingied kere detaile lukke või hakkab üle jäääma või ostad uued võta minuga ühendust
     
  5. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Lukke ilmselt üle ei jää =P Need ei tööta, võibolla mõni lukksepp lööks uued keeled sisse, aga ega väga ei ole tarvis mul neid korda teha kah.
    Ka kõik gondlid on plaanis külge panna.

    Enne sai uuritud seda raami värki. Päris hästi on tagasi saanud paika vist. Mingi 2 -3 cm võiks lenks olla eespool, siis oleks nagu uus.
    Kui sõitma saab ja raami kõverusi tunda ei anna, siis ei hakka ponnistama kah.

    A selline küsimus: Mis heaga see Kenny vastu seina sõitis selle masinaga?

    Järgmine nädalavahetus harutan ehk hargi süsteemi kah korra lahti, vaatan mis seal viga on.
     
  6. kevxx123

    kevxx123 Bännitud Bännitud

    1,192
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    gaas jäi peale tänu sellele gaasisüsteemile vms :D blingil ka oli nii roller pani alt minema
     
  7. Twostep

    Twostep New Member

    595
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Norm, tip on sellel 65, sebi horisontaali ülekande hammasrattad (2tk) ja tuleb sedagi juurde ( btw, kasutaja Kevyl on, too admin, e kaubamaja juures garage ;) ) Sumpsi villa võid ka ära vahetada, seal ei tohiks sellest raasugi alles olla..Jorma vb pani, aga see on ka padjapüüri sulgedest nknii
     
  8. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Jah pikem käik on plaanis. (Ei tea kas Kevy'l on reduka kaas kah olemas... ma kuulnud, et tal sitaks juppe, nii et ilmselt on =P Tahtsin NV'l talle helistada vms, aga ei hakand segama =P )
    Võtsin pühap. silenceri kaa lahti, natuke seal midagi ikka oli.
     
  9. rasmus2

    rasmus2 Member

    620
    0
    16
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    edu viperiga 8)
     
  10. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Sain aeroksi reduka ja kaane.
    Nädalavahetusel külge, siis on ehk võimalik lausa sõita selle püssiga.
     
  11. Kaspu.

    Kaspu. New Member

    340
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Jahutusplastikud tuleb kah kuskilt sebida veel, sest keegi eelmistest omanikest on otsustanud, et neid pole tarvis. :roll:
     
  12. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Õigusjah.
    A noh, hetkel piisavalt jahe õues, et natuke saab ikka peenestada. (Kui sõitma saab.)
     
  13. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Nii, masin sõidab. Pidurid puuduvad. (Tagapiduri tross, mis kaasa sain on liiga pikk/vale ja ei saa timmida selle kohani, et pidurdaks kah... Esipiduri tops ei tule lahti ja eega ei saa piduri-vedeliku sisse valada =( )
    Läheb gaasiga tagale. Kaapsu laseb kaa.
    Reduktoris keskmine hammaka loksub... Kas seal on originaalis seib vahel???
    Homme vast video ka... sellest kuidas jalgadega pidurdada.
     
  14. Kaspu.

    Kaspu. New Member

    340
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Masin sõidab ja on räme püss!!
    Kui korralik küünal peale sai siis mina vaesekene lasin kohe gaasi põhja ja oleks peaaegu üle tõmbanud, jäi täpselt nagu tagal olles piiri peale seisma ja siis vajus esiots alla tagasi õnneks. :eek: Tõmbas igaljuhul jahedaks küll. :lol: Märja asfalti peal oli igatahes nii, et ratas käis kohalt minnes ringi(pöörded kohe põhjas) ja esiots lennus. Homme vast saab teha tõestuseks video kah, et keegi ei hakkaks siin vinguma, et ma ei tea mis tähendab puhta gaasiga tagale...

    edit: päris täpne postitamise ajastus meil. :lol:
     
  15. Twostep

    Twostep New Member

    595
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Jah keskmine hammasratas tõesti liigub ja selle peale käib ka seib, mai tea hullu pole vist, kui seda pole. Igatahes, see et Camexis carbon jahutusplastik olemas ;) ning ka muud saab
     
  16. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    Ma ei kujuta igastahes ettegi, kuidas selle lühema käiguga kohalt minema oleks saanud... *poleks
    Keskmine hammakas suht hästi kolistab seal vahel...
    Jah, täna käisin carbon plastikut kaa vaatamas, aga noh rohkem oleks seda tagumist poolt just tarvis.

    Ah jah, esi hargil ongi alumine laager kah pekkis. Sõites ujub nii-et vähe pole.
     
  17. StuntS

    StuntS Bännitud Bännitud

    215
    0
    16
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    oh seda masinat 8)
     
  18. Big-Vanja

    Big-Vanja New Member

    63
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    ;))

    Ega te tippu proovinud? minuarust oli mingi 70km/h ainult, muidu kõik hea.
    Hea et jälle sõidab :p
     
  19. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    No nüüd on aeroksi käik all, peaks 80 välja punnima võibla rohkemgi.
    Aga kuna pidureid pole ja suuremal kiirusel lainetab päris hästi, siis ei hakand eriti üle 50e km/h minema (Silma mõõt)
     
  20. StuntS

    StuntS Bännitud Bännitud

    215
    0
    16
    Re: BatHurst'i Aprilia SR50 Viper '94

    mtea hetkel häirib kõigerohkem esivelg ja miskine normaalne esituli oleks vaja ette leida.
    siis reduktorikaane 1 kinnitusest oli vist keere maas ja auk läbi puuritud et saaks mutri taha panna kui õieti mäletan.
    sidur vajab ka vahetust kindlasti.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte