jamh see originaal silinder elas 3 kolbi üle ja alles siis läks hõredaks, maha võttes oli portimis jälgi näha ja reduktori pean mingiaeg lahti võtma ja yle vaatama, sest tagumine ratas loksub õrnalt ja reduktori kaanel oleks vaja hermets eemaldada ja tihend panna, sest kergelt lekib ja vario kaan tagant põhi õline ja tagumine amort lekib tegevust on Edit: kui viitsid võid huvipärast kirjutada masina ajaloost jne
kas kolbe kulutas siis kiirelt? Või lihtsalt peenestasid pidevalt? Ega ma suht harjutasin käppa.. Esimene silinder mis pidi peale minema, seal jõudsin kogemata freesiga väljalaskest jahutussärki.. Hermets on parim fix mida seni leidnud olen..Aga puhasta ära ja pane uuesti, pane siis uus tagarattalaager ka kokku 10 euri kui hermets olemas ja tunnike tööd
sry double, sai eelmise nädala kolmapäeval uus rutska ostetud koos trossiga, sealt maani ilma probleemideta ringi sõitnud välja arvatud reedel linnas ilmselt põrutasin kuskilt august läbi, igatahes esi pirnid tulid lahti ja tegid jeebet kusagil kesk linnas , need sai täna uued ostetud. Talla kalla režiim pms
Täna sai vähe korralikum pesu tehtud, lähiajal peaks uued laagrid (reduktori ja tagumise ratta), uue amordi taha ja reduktori õli. Hetkel "kalla ja talla" režiim.
aidake palun, endal juhe koos roller käima ei lähe, lööd vänta veidi ja käib pauk, mähis on korras, juhtmed on õieti ühendatud. süütepool on korras.
aeae, vedasin lisamassi ja käib nagu kellavärk pöördeid loeb ja spido järgi on ls 666km nüüd tuledega mingi nuss, ei põle korralikult ja kui pidureid vajutan siis tagatuli vilgub, ilmselt akuga probleem sest aku mis hetkel peal on laip või pingekas.
peaks kuidagi küljejala alla aretama, see hark ei meeldi mulle miskipärast. tippu ei proovinud, 90 sain kätte ja see pole veel kõik, liiga peeneks ei hakanud ajama elektriga mingi jama, kui pidureid vajutan siis tagatuli kustub ära, kui lahti lasen siis põleb aga vilgub