See mis on ülemisel pildil, see on selline omalaadne ja huvitav , ühesõnaga meeldib, Aga need alumised, meenutavad hiinakaid, pisiasjad loevad ikka päris palju.
Uhiuus Gilera DNA 17900.-, vau :lol: :lol: :lol: 4 takti aint. http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Microcar M.Go näol on seaduse silmis tegemist neljarattalise mopeediga, mida võivad juhtida kõik vähemal 14-aastased, kel on ette näidata AM-kategooria ehk mopeedijuhi luba. Seejuures võivad 18-aastased sellega sõita lubadeta nagu praegu mopeediga. Kui praeguste seaduste kohaselt on mopeedid ainult kaherattalised sõiduvahendid, siis 1.juulil 2011 kehtima hakkava uue liiklusseaduse järgi võib mopeed kaaluda kuni 350 kilogrammi ja sellel võib olla ka kuni neli ratast. Maailmas on selliseid masinaid toodetud juba paarkümmend aastat, kuid meil vaadatakse seda ikka kui mingit imeasja. Microcar M.Go-s on kaks istekohta ja ruumikas panipaik. Sõiduvahend kaalub kõigest 349 kilogrammi. „Mikroauto on varustatud variaator-käigukastiga, arendab kiirust kuni 45 km/h ning seda veab kahesilindriline diiselmootor, mille kütusekuluks on 2,9 liitrit 100 kilomeetri kohta. Sellega ei saa kukkuda ja vigastuse oht on oluliselt väiksem, kui keegi otsa sõidab. Neljarattaliste mopeedide hind algab 140 000 kroonist (8948 eurot), kõikvõimaliku lisavarustuse puhul kujuneb aga veelgi soolasemaks. Soomes on neid masinaid tänavu müüdud 700 ringis.
on küll jh, kuid cpist on asi kõvasti etem, stock silku näeb peale 20 000 km välja nagu uus , kolvil ei olnud midagi viga , uued laagrid panna, paraku lendas splint minema, ei ole mingit kickstarteri jama, et poolkuud kuluvad ära, mutrid lähevad ümaraks phmslt sama mis suzuki, aint teine tehas
üle ei maksa ka pingutada, 20000 km-ga on 50cc malmsilkud ikka omajagu kulunud ja uuest on asi kaugel. :roll:
noh, sellele vastu ei saa vaielda aga jh, materjalid on kvaliteetsemad, kui mingitel auinquidel ja ma eiteamilledel, et niigui kicki paned on kaas pooleks ja käbi peeses dvi aitab offtoopist, ei lähe eriti uudiste teemaga kokku!
Natukest aega juba väljas olnud Keeway F-Act 50 Evo. Uus kujundus, topeltkettad, kuid õhkjahutus. Kogu info siit: http://www.keewaymotor.com/scooter_fact_evo.html
Uus aerox väljas , gondlid natuke teisekujuga , tagaistuja iste käib ülesse ja seal bensu ja õlipaak , spido on elektrooniline , tagatuli kuidagi teistsugune ( vist led ? )