Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID ma tean nii mõningaidki lennukit, märdimäed, uusmaad, ja kala ja krt, kõik olid mul 9 aastat paralleel klassis aga ma võtan mõne sõbra ka kaasa ja siis tuleme irnuma teid krt, kuis ikka on sitt oma uurimustööd esitada ma ei teinud mingit juttu ette ka ja ei olnud kuskilt maha ka lugeda aga sain täiega kiita selle eest, et ma "suhtlesin rahvaga, mitte paberilehega" sa ära nii lolli viga tee, et ei kirjuta kuskile midagi ette, sest närv tuleb sisse ja muidu läheb kõik meelest ära ma pidin enda esitlust ootama 2 tundi ja krt, kuidas see ajas lõpuks ikka elu närvi ära kipitasin vaikselt ja minust ennem esinenud inimene luges ära ja mul oli tups all ja siis klassiõde ütles, et mine nüüd, et mu kord on ja siis kadus pea korraks kotti ja läksin esitama eiplätt, kuidas pärast oli kerge olla, kui dire ütles, et kõik kes esitasid, need 2hte ei saanud ja 4 inimest me klassist ei teinud üldse ja nad peavad järgi tegema krt ise sain 3----(seal taga 4 miinust) ma lootsin ikka paremat
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID Keegi lindistagu või midagi. Tahaks teada palju teised siis tuuningule raiskavad
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID keegi võiks parem video teha, siis teised ka saavad vaadata youtube-st vms
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID no kui ma peaksin kohale minema, siis võtan kaamera kaasa siis saab rk rahvas ka kaeda, mida leppar uurid ja käsitles
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID Demy, lõpeta naljad. Ma räägin niikuinii ainult töö põhjal ja võin teile töö nähtavaks jagada, kui esitatud saab. Enne netti avalikult igaks juhuks panna ei taha, vabandust .
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID Uurimistöö kaitstud! Hinne homseks teada. Kokkuvõte: Eestis on väga suurel hulgal motoriste ja kelle vanus või juhiload ei luba võimaste mootorratastega sõita, eelistavad sõita mopeedidega. Seetõttu on neid ka suur hulk tänaval, kuna pole tarvis teha kindlustust, ega ka omada üle 16-aastastel juhtimiseks vajalikku luba. Mopeedi ainukesed reeglid on, et töömaht ei ületaks 50cm3 ja tippkiirus 45 km/h. Kahjuks on Eesti Politseil seda raske kontrollida ning vaid 55% küsitlusele vastanutest omab sobiva töömahuga sõidukit. Kuna küsitlus on läbi viidud Eesti Rolleriklubi kommuunis, siis eelistatakse 91% enamusega 2-taktilisi mopeede, sest foorum on eelkõige noortele, kes hindavad mopeedi juures välimust, äkilisust ja tippkiirust. Uurimistulemustest selgus, et mopeedide väljalaskeaastad tõusid järsult peale 2005.a., kui Eestis hakkasid populariseeruma mopeedid ja Aprilia tõi müügile oma enimmüüdud rollerimudel SR50R Factory. Küsitluses on kõige enam 2007.a. mopeede, kuid võrreldes teiste aastatega on vahed üsna väiksed. Mopeedidest eelistatakse eelkõige Apriliat oma sportliku välimuse ja juba originaalis võimsa mootori tõttu. Veel eelistatakse teistega võrreldes Yamahat ja Keeway’d. Ka mudelitest on kõige populaarsemad Aprilia mudelid – Sr50R ja SR Street. Neile järgneb Yamaha tippmudel – Aerox. Eestis sõidetakse mopeedidega aastas keskmiselt läbi 4645 kilomeetrit ja keskmine tippkiirus mopeedidel ulatub 87.3 km/h. Mootori jõudlust oma mopeedil on parandanud 99% kasutajat – alustades piirajate eemaldamisega, lõpetades täieliku mootori ümberehitusega. Ka mootorimarkidest on eelisseisus uurimistulemuste põhjal Piaggio mootor, mida paigaldatakse nii Apriliale, Gilerale kui ka Piaggiole endale. Sellele järgneb näiteks Yamaha, Italjeti, Benelli ja Derbi mootor Minarelli. Kokkuvõtvalt võib öelda, et Eestis on kahjuks väga raske, kui mitte võimatu, leida pruugitud mopeedi, mis vastaks liikluseeskirjas nõutavale. Mopeediomanikud parendavad mopeedi mootorit, et oleks võimalik sõita mopeediga tänavatel, muretsemata liiga lähedalt mööduvate autode või ristmikel liiga pika aja raiskamise pärast. 1. juulist on olukord mopeedijuhtidele muutumas keerukamaks. Kõik mopeedijuhid on kohustatud võtma oma mopeedidele numbrimärgi ja tegema ka liikluskindlustuse. Kuna väga vähesed mopeedid vastavad liiklusseaduse nõuetele, kujuneb see enamikele mopeedijuhtidele tõsiseks peavaluks. Töö autorina, olles ise 6 aastat mopeedidega tihedalt kokku puutunud, võin öelda, et need tulemused olid üsna ootuspärased. Üllatav oli, et nii palju 70 cm3 mootorimahuga mopeede liigub tänavail ja et margina oli Yamaha poole ebapopulaarsem Apriliaga võrreldes.
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID ''ja keskmine tippkiirus mopeedidel ulatub 87.3 km/h'' olgem realistid :lol: Mis hinnet pakud omale?
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID eks Yamaha ebapopulaarsus ole tingitud sellest, et neil tegelikult ainult 1 tippmudel, aprilial aga vastu panna 3
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID Aerox,Neos,Booster,levinud ja sõidetavad masinad ju,mis ajad,et ainult 1 tippmudel...
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID no , rox ikka boosterist ja neosest üle ja rohkem levinud . võrreldes näiteks sr50r-i ja neost, siis vahe ju päris suur
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID Jura juttu ajad ju selles kokkuvõttes! Aprilial Ei ole originaalis kõige võimsam mootor. See soust mida müügimehed kodukal kirjutavad Ei ole tõde. See võimsus seal saavutatakse peale piirajate eemaldamist. Netis infot sittakanti, kui võimas see Aprilia sr tegelikult on. Mingi 3kw nagu iga teinegi piiratud kahetaktiline. Võimsaim maiäss :lol: Derbi rollerid ei kasuta Minarellit ju.
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID mis too vahet on, retsenseerijad seda nkn ei tea ju, ja ma ei usu, et nad seda uurima ka hakkavad klassivend mul mõtles terve uurimustöö välja oma suvila ajaloo kohta lambist kirjutas iga päev paar lehekülge mingit sousti ja sai 4ja ja krt, ma täiega uurisin enda teemat, või noh, mitte täiega aga ikkagi, st kõik inf oli tõde ja nii ja sain lambist 3- - - - :roll:
Re: Uurimustöö teemal MOPEEDID Kutid, saage aru. NEED KÕIK ARVUD ON SUHTELISED. Neid arve ei saa kontrollida, sest inimesed on selle ise kirjutanud. Mul polnud võimalust kõrvutada 100 erinevat rollerit, et saada objektiivsemat tulemust. Kuna ma olin viitanud uurimistöös, et aprilia.piaggio.ee näitab, et SR50R'i puhul on tegemist 50cc'dest võimsaimana, siis nii panin ka uurimistöösse kirja. Ja kas ma eksin rängalt, kui Derbi Sendal (mis küsitluses osales) on Minarelli mootor? Hinne on teada, ja täitsa 5. Üsna rõõmustav sõnum. 8)