Polini For Race 4 The project is specific for the latest scooters generation. The expansion deign, even more aggressive, has been completely changed and its more similar to the Big Evolution mufflers. In this way it has been possible to use the telemetry and the data taken during the Polini Italian Cup races to develop and improve the engine performance both when accelerating and power outputting. The expansion chamber has 7 sectors of different sizes that have been welded among them by hand (1 more compared to the previous model). The new line make the fitting of the Polini Torsen WD easier. The Black silencer, made of light alloy, silk-screen printed, has an inside core with direct exhaust and it can be disassembled to replace the deadening material.
Hiljutised uuendused Stage6, malossilt, polini, BRK`lt koos piltide ja seletustega! http://www.tuningmatters.com/2011/11/13 ... i-barikit/ ja kindlasti mis väga huvitav on stage6 uus carbon summut ja ka veel malossi uuendatud team seeriad, ja peugotile stage6 silnder mis väga huvitava pooriga seest ja veel ka s6 tagumisi supporte koos uue ketastega Endale võtaks seal nii mõnegi jupi!
Aeroxil tuli välja uus 2013 aasta mudel, see paistab sisult sama nagu eelmine mudel,aga pisut on muudetud välimust 8) http://www.scooter-system.fr/news/1886-nitro-2013.html
Nagu aru saada, siis disainiga on sihitud veelgi rohkem sportbike'i jäljendada. Minule isiklikult üldpilt ei meeldi, kuid detailid näiteks uued tagaistuja jalakohad, akukaan ning esiporikas meeldivad. Iseasi aga kuidas see päriselus välja näeb, kuid eks varsti saab teada.
Esiporika disain on TDM-i pealt kopeeritud... mine tea mis siklitel veel sarnane on hullult on üritatud pisidetaile lisada sinna kus varem oli sile plastmass.... isiklikult ei meeldi see superbaigi kopeerimine on mõttetu, sest kui mulle meeldiksid baigid siis ma ei ostaks rollerit... ja kui mul on rollerit vaja siis ma ei osta asja mis välimusej ärgi 280 välja läheb ega kakerda sellega siis 40ga teepeal ees.
hind ka selline mõnus maksab umbes sama palju kui pooled rollerid RK-s aga samas kui võrrelda malossi toodetega polegi väga hull hind kuidas võtta kuid kuidas on lood performace poolega???
Finally it’s here: The cylinder that we all have been waiting for! Based on the well-known, record-breaking 70cc cylinder, this 95cc version promises amazing power and a lot of potential for new record performances! Unlike other common tuning parts companies where “big bore” simply means that the bores have been enlarged, Stage6 has also re-designed exhaust and transfer ports, thus being able to offer a racing thoroughbred high-end big bore cylinder. Cylinder bore has been increased by 10% to now 52mm. In combination with nearly 5mm more stroke, this provides lots of torque, at a pleasant 12600rpm. The cylinder comes with rather tame port timing; it is thus suitable for all kinds of racing series and for other uses, and it offers an ideal base for tuning. http://www.spmotostore.com/Cylinder_kit ... 516611.htm soolane hind jah
Ma pole end viitsinud kurssi viia kuidas teised bigbore silindrid kinnituvad ploki külge, kuid siin on näha et eeskuju on võetud rotax122jne silindri ehitusest.
Teised BIGbored kinnituvad rolleritele traditsioonilisel kombel. Pigem tehti R/T-de puhul ehituse erinevused vajadusest. Vajadus oleks olla teistest parem... Mäletaks, et lugesin kuskilt kui R/T 70 veel teemaks oli, et sellisel kinnitus-viisil ei sõltu kanalite jooks enam silindrit läbivatest tikkpoltidest. ST: väljalase saab sujuvamalt koomale joosta ja ka sisselaske kanalid saavad olla edukama asetusega. Minu silmis on mõlemad R/T silindrid tõsiselt aus kaup.