Lisamärkustena mainiks ära, et tegu on edasi arendatud Piaggio pika mootoriga. Kõik laagripesad ja toetus-punktid on tugevdatud. Veepumba kohta ei eksisteeri, vajalik saab olema väline veepump. Mootoril on ka kaks erinevat silindri kinnitamis võimalust, nagu näha. Näeb ära ka uue silindri, 90cc? Karteri-ruum on ettevalmistatud 44mm käiguga väntade jaoks. Samuti on ketas- ja trummelpiduri valmidus. Kõlbab ainult "tuuning süüde" sinna külge. Uues mõõdus vända laagrid: 20x47x14 Tulemas on ka lühike plokk. Uued VL18 klapid ja uus kollektor. Piduri sadulgi on uus. Reduktor peaks toetuma igast otsast laagritele. (Varemalt juba malossi poolt pakutud asjad, aga selleks tuli reduktori ruumis laagri pesad üle freesida.) Jääb mängust välja veel ainult variaatori kaas, mis võiks kaa ikka MHR olla http://www.apriliaforum.com/forums/atta ... 1386714587 http://www.tuningmatters.com/news/malos ... ced-eicma/ 30hp tagarattast ei olevat mingi unistus!