Cali sai nüüd väga suure komplimendi 8) :lol: Tänud heade sõnade eest. Mismõttes augus, et auto on madal ja istud nagu üleüldiselt madalale või see, et istmel on ääred kõrgemad ja istud natukene nagu "kausis" vms? Mina nii ära harjunud, kuidagi ongi nõme tavalises sedaanis istuda kõrgel ja kuidagi Palju mõnusam minu meelest, et nats madalamal ja ääred toetavad ka. Aga noh, eks ikka harjutakse oma asja järgi ära ja see tundub kõige parem. Algul oli nt see väike rool nii harjumatu.
nojah nagu kausis vms aga vhet pole , auto ise on ilus , ja ega opel teeb mootoreid ka päris hästi , peale calide on ka astra gsid päris loomaliku minekuga , muidu see auto oli esimene mis kooli juures silma jäi 8)
Nii, tegelikult on vahepeal ikka mõndagi toimunud. Mõtlesin, et siin pole kellelgi huvi enam, et mis ikka kirjutan. Aga okei, teen tagantjärgi mõned uuendused: ETTEVAATUST!! PALJU PILTE!!! ---- Aga jah, kevadel nüüd liikvel! :rokib väiksed ettevalmistused: Nüüd on mul udukatega esituled Lähiajal läheb see väljalase alla =) kevadekuulutaja ;D ---------------- Vahepeal auto seisis tsipakene, nüüd jälle liikvel. Tööde algus: Sportväljalaske sain alla ja sobitasin stangega: Vana väljalase siin: Õlipumba ja ploki vahelise tihendi vahetasin samuti ära + õli ja karteri tihendid jne: Niimoodi siis asjad koos: Salongist nats pilte (halb kvaliteet aint nats): Panin üv-ajaks originaalrooli peale ja hetkel on see jäänudki Hetkel jääb ikkagi see summuti ots, võib-olla tulevikus mõtleb edasi. Jöriseb küll muidu rohkem nüüd Pole kõrvalt kuulnud, kuidas kiirendades on, niiet täpselt ei oska kommenteerida. Kahjuks pole jõudnud käigukanginuppu ära vahetada. --------------------- Aga tundub, et ei saa praegu täiustamisele kulutada raha.. sest sitasti juhtus.. oijahhh krdi kits noh.. Oli nüüd seda vaja. -------------------- Vahepeal kulgesin mõnda aega musta stangega. Nüüdseks pmst auto koos, millalgi tahaks ainult asjad korralikult üle värvida. (ja ka kapotilt märgi nt siis ära kaotada jne ) --------------------- Väike uuendus siis. Kuna ei viitsinud enam öösiti lotot mängida, siis sai sebitud xenon'id. Kes teab cali tulede kohta, see teab ksenoonid siis H1 6000k. Vanad kollased Xenon Võrdlus - kollakas kaugtuli | kollane udukas | 6000k Xenon Ei ole küll pildid sama nurga alt tehtud jne, kuid noh värvi saab teada jne.. ---------------------------- Ette panin siist uued kettad ja klotsid. Sain lõpuks kompu ka ühendatud. Muidu on pmst ju kõikidel calidel kompu pistik, aga mul ei olnud. Seeda Nädalavahetus oli juhtmete ühendamisega sisustatud. 8) Ja siis üks popp pilt ka juurde --------------------------- Need veljed, mis hetkel all, on 17" ja 7,5 laiad. Ees 215/45 ja taga 235/45. Häirib see, et tagumine rehv liiga kõrge. Ning selle veljega karjub auto hädasti madalduse järgi. Paneb juba mõtlema krt Ja need veljed on rohkem koopas seespool ka. Siin siis pilte natuke: --------------------- Mingi aeg tagasi hakkas aju jamama. Läks lolliks. Oli õnneks kohe teine võtta ja panin peale. Jälle auto sõitis ja korras kõik. Siis aga lammutasin natuke enda vana aju laiali ja üllatusüllatus, mis ma leidsin: Nagu ma ka korra arvanud olin(kuskil vanas postituses kirjas). See veel niisugune lihtsalt sisse pistetav chip (ehk mitte joodetud, alus on olemas ja saab "vahetada" chipe välja tõmmates ja tagasi pannes. Nüüd jääbki õhku küsimus, et kas aju andi otsad või chip. Kahjuks uuel ajul (teiste tähistega natukene) ei ole niisugust "alust", sel originaal joodetud. Tahaks seda chipi proovida. Kuid ma ei teagi tglt, kas Steinmetz on chipe tootnud kunagi nagu seal kirjas (üks täht valesti ka kirjas)??. Rohkem eriti uuendusi polegi. Vahepeal ostsin uue lõdviku ja tempi anduri. Lasin natuke veermikku loksutada, üle vaadata ja ei osatud millegi üle nuriseda. Vahepeal tekkis mõte panna originaalväljalase tagasi auto alla, siis jällegi mõtlesin prageusele otse-läbilaskmele panna teise korraliku lõpupüti. Eks kevadel näeb täpsemalt, mis saab Täna oli veel viimane sõit ja nüüd jääb seisma ära, kuni kevadeni. Talveks sebisin siis tagaveolise endale :rokib :mrgreen: ------------------ Ja nüüd hetkel liigungi ringi tagaveolisega ja cali on talveunes.
Minu arvates kõige ilusam cali eestis. Pole mingit ülepingutatud tuuningut peal, lihtne ja ilus. Kuda muidu xenonitega on, politsei onud ei ole pahandama hakanud?
naljanina selline sellest ei ole sul "udutulena" mittemidagi kasu, sest udutule põhi,õte on see, et udutuli on madalamal, kui tavalised tuled ja udutuli valgustab udu udu alt, mitte udu seest, sest hästi maadligi udu pmst puudub. sa said endale pmst lisakaugtuledega tuled nüüd ja udu korral ei ole nendest midagi kasu, sest need valgustavad udu seest ikkagi. aga muidu on ilus opel
Mina sinu asemel ei räägiks sellest millest ei tea. Enda 124 kupeel olid ka udutuled esitule sees ning udu korral näitasid väga ilusti (valgus on suunatud rohkem maha kui lähitulel). Naistele peaks väga peale minema kere poolest ning meestele peaks mootor istuma Igati kena rakett
Kui midagi ei tea, siis ei ole mõtet targutada. Mul on ka udukatega esituled, ja kui pimedas või udus sõidan, siis nähtavus paraneb ikka julmalt. Kui udukaid ei oleks, ei näeks vapsee midagi.
Kui nüüd tähte närida, siis tegelikkuses kulla härrad ei ole udutuled mõeldud selleks, et udus paremini sõita näha, vaid selleks, et teised liiklejad SIND paremini udus märkaksid. Mina küll ei leia(ei ole mõeldudki), et peaks oma auto udutulesid pimedal ajal sõitmiseks lisavalgustina kasutama, sest see kasutegur mida nad annavad on niivõrd tühine.
Arvata oli et sa postitad kohe. Kui sul endal calibrat pole, siis pole mõtet tarka panna jälle. Ma ei usu et ma viirastusi näen. Kui udukad sisse lülitada, siis on vahe ikka märgatav. Ei ole nad tõesti tegelikult mõeldud pimedal ajal sõitmiseks, kuid mina sõidan kogu aeg udukatega. Nähtavus parem, vastutulijaid ei pimesta ning politsei onud ei ole ka midagi teinud.
Kust sa tead, et sa vastulijaid ei pimesta? See, et politsei pole VEEL sulle midagi teinud ei ole mingi näitaja. Võin käsi südamel öelda, et enamus udukatega pimedal ajal sõitjad pimestavad päris häirivalt vastusõites. Ja see ka on asi, miks neid kasutada ei või neil juhtudel. Ainult halva nähtavuse korral. Ja mis on halb nähtavus, liiklusseaduses ilusti kirjas.
Vot tean, et ei pimesta. Ja üldsegi, sõidan väga tihti tartust võrru pimedal ajal ja see mis maantee peal toimub on lihtsalt hullumeelne. Igal vähemalt kolmandal autol on tuled valesti regullitud ja näitavad vastusõitjale otse näkku, ja kõige hullemad on xenonid, mis valesti paigaldatud. Kui need vastu tulevad, siis ei näe ikka mitte midagi.
Uudukad on tõesti esitulede sees ning on luubi ja tuleklaasi poolt on valgusvihk väga maha surutud. Seega valgustavad udukad natukene ka teeääri paremini. Kuid jah, ega midagi väga erilist nähtavust minul küll nende põlemisega juurde ei tule. Ning tavaliselt on stange allpool sees udukad suhtkoht tavalsie klaasiga ja pirn särama pandud ning pimestab pimedas. Kuid calibral on udukaks luuptuli ning lisaks on valgusvihk alla suunatud, seega need ei pimesta sittagi. (ta nagu ei näita nagunii kaugele jne). Ma vahepeal olen ka lihtsal udukatega ringi sõitnud, et xenoniga mitte väga vehkida. Aga xenoni kohapealt veel seda, et õnneks on calil luuptuli ja kui õigesti regullitud, siis ta ei pimesta sittagi ja ei ole häiriv. Luup nagu hajutab seda valgusvihku paremini. Need, kes väga teepeal silma häirivad, on pandud tavalisse tühja tulesse xenonid (ilma luubita), siis see võib juba häirida rohkem. Tänud heade sõnade eest
no tihtipeale näitavad valesti suunatud tuled, et auto on esiotsa pauguga vms aga ei pruugi. Teed vägakenasti asja ja see velg mis all sul praegu, tra sellist ihaldaks enda masinalegi alla panna!! Pole just eriline calibrade fänn kuid see tõesti meeldib aga ma kujutan ette et calibradel üldse sitt valgustus pimedas originaalis, sest juba vaadates tule suurust jne aga nagu selle autoga ei olegi enam midagi teha, vb kui vaid sisse nahkpesu ja värgid ja see oleks tõesti kõik siis oleks 5+
Udukad valgustavad mul ilusti maantee ääred ära, pimedas igati hea.. Aga sain just trahvi nende eest, seega enam ei saa kasutada.
muidu udukad ei tohiks üldse pimestada, aga noh, kui mõni algaja "tjuunija" on pannud need ise külge ja ei ole tehase poolt pandud, siis võivad tõesti pimestada kui on valesti regullitud, sama on ka xenoniga, et kui ikka on valesti regullitud, siis on vastusõitjale ikka paras peavalu. aga regulli enda xenoneid ikka allapoole, kui ennem halogeeniga oli. isa mazdal on näiteks nii, et kui udukad sisse panna, ja auto eest vaadata ükskõik kui kaugelt ei pimesta üldse. aga udukate kasutamise eest võib jhm trahvi saada, kui nähtavus on üle 300m, sest udukaid tohib kasutada ainult halva nähtavuse korral. isal nt lülitab auto ise udukad sisse teatud režiimi peal olles, siis kui läheb pimedamaks, või on udu või lumetorm ja kui on valgem või tuisk üle läheb, siis lülitab ise välja khm