no kui buustabottelit pole siis hangi , kui olemas siis hangi SUUR benafilter ja vb paagis mingi pask ees või siis on lihtsalt paak tühi
Boostbottelil pole mingit pistmist bensiiniga, boostbottle on sisselaske kollektori mahu suurendamiseks mõeldud.
boostbottel ehk eestikeeles vaakumkamber , hoiab ära kõvasti kallutades või siis sinupuhul tagarattal lastes vaakumi kadumise ,ehk siis sinu rolleri puhul võib see isegi aidata , aga ma arvan sl vaakum ise midagi sitane vms , eks homme vaatame üle :roll:
OT, aga ikkagi kuidas kaldenurk vaakumit mõjutab? vaakum on sama kaua, kuni mootor ringi käib. see vaakum, mis karpast kütet imeb ja ka vaakumklappi mõjutab tekib siis, kui kolb kõik sisselaske aknad sulgenud on, nii et ainuke koht, mille läbi karterisse midagi enam minna saab on läbi kollektori. ja kui kolb peale akende sulgemist ÜSSi liigub, siis suureneb karteri vaba ruumala ja karterisse tekib vaakum, mis siis imeb läbi kollektori kütet ja "tõmbab" ka vaakumklapi lahti. ja seda küll kaldenurk ei mõjuta. kui mootor töötab siis kolvi ÜSSist ASSi jõudmisel tahest-tahtmata mingi osa karteris olevat kütet surutakse mitte silindrisse vaid tagasi kollektorisse. Boostbottle hoolitseb siis selle eest, et madalatel pööretel küte kollektoris üle ei rikastuks. tagasi surutud küte kogutakse boostbottelisse. rollerile suht mõtetu seda peale toppida, sest enamusel on eelnevalt nimetatu ennetamiseks klapid koos oma klapilehtedega.
ei ole küll mingi spets, kuid kui jõud ära kaob, siis üpris kindlalt kütte pealevoolus asi. võid proovida, kui paned rolleri nurga alla ja imed vaakumi peale, kas bena üldse kraanist tuleb. et kui nurga alla tõmbad, kas bena karpani jõuabki. muidu nendel dellorto ja muudel sarnastel karpadel peaks liiga suure nurga all töö raskendatud ka olema, et võib olla mitme asja koosmõjul? aga nagu ma ennist ütlesin, pole erilinse spets. praktilisest tuleb mul puudu, teooriaga veel saab hakama
Sai siis kasutaja Brabusega vahetatud summuti, nüüdsest all Polini For Race 3. Joudu on küll rohkem kui Doppler summutiga.