Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 Yamahast tellimus käes. Kolvirõngad , silindri tihendid, sõrmlaagarid, kolb. Juppidest pilt siis. Vahepeale on väga palju üllatusi olud , kuid mitte häid. Silinidri pidin laskma uuesti üle puurida. Kasutajalt ATMRACING-ult ostetud väntvõll oli teine sisse läks aga silmused ei sobinud. Siis lasin Rakvere Warsta tarvikutes vanast ja niiöelda uuest väntvõllist ühe teha. Vahetati siis keps ära. Aga väntvõll pandi nii kokku et kui väntvõlli sisse panin ja karteri pooled kokku siis vänt lonkas päris julmalt. Enne kui vänta ültse korda sain tuli välja et laagridel mis ostsin on välimine mõõt suurem. Sa ka see probleem lahendatud sellega,et sai treitud laagridel plekki veits maha. Siis sai väntvõll viia warstase tagasi. Seal pandi siis tsentrise asi. Ja nüüd kui alumine ots mootorist on koos tuli välja et et kolb on mingi praak toodang,kuna ülemise auku ei lähe kuidagi rõngad sisse ei vana ega uus.Hetkel tegelen siis selle probleemiga. Loodatavasti enam üllatusi ette ei tule. Ja kolviga teen nii et lasen treida ülemist rõnga auku veits laiemaks. Loodatavasti saate tekstis aru kuna kiire oli ei olnud aega teksti kohendad.
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 Täielik ebaõnn ikka sul, aga noh kui probleemid lahendatud saad siis on sul vägahea masin!
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 Ebaõnne kõvasti olnud. isegi orginaal osad ei sobi enam masinale :lol: . Ja enne kotti jooksmist oli väga mõnus sõita. Aga vähemalt nüüd võib peagu öelda nii et terve mootor uus peale käigukasti ja karteri.
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 Käigukastist ei vajanud nagu preagu midagi kohendamist. Ja ei hakkanud midagi ilma aegu ka vahetama kuna hetkel tsikli remontile on läinud samapalju kui tsikli ostu hind.
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 väga korralik näeb välja, aint karterikaitse veits roostes vist esitule vahetaks ka ära siis väga ilus
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 sellel pole karteri kaitset, sumpa on see mida sa näed. 500 km jooksul üle 6000 pöörde mitte lasta ja täisgaasi mitte kasutada, 1000 km jooksul mitte kaua täisgaasi kasutada, midagi sellist ütleb manual. pane lenksud õigesti... :roll:
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 Kui sa vähegi füüsikat tead siis sa teaksid et kuumaga kolb paisub. Aga kui silindri ja kolvi vahe on ainult 4 sajandiku siis on veidike nadi asi. See silinder on lihtsalt nii täpselt tehtud. Sellepärast peabgi laskma tal ise sissekuluda. quote="rallitaja"]sellel pole karteri kaitset, sumpa on see mida sa näed. 500 km jooksul üle 6000 pöörde mitte lasta ja täisgaasi mitte kasutada, 1000 km jooksul mitte kaua täisgaasi kasutada, midagi sellist ütleb manual. pane lenksud õigesti... :roll:[/quote] Räägi täpsemalt mis lenksul viga on? :roll:
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 clip onid käivad sellele ülemiste prillide alla mitte peale, ja amortide otsad on prillidega peaaegu tasa või ca 5mm üle ainult!
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 Hekel probleem selles , et tsikel tõmmbab ennast täis. Ja siis hakakb puterdama, nii kui silindrist bensu ära põletab läheb nagu noor jeesus. Hetkel olen saanud ka minekut proovida 0-100km/h läheb umbes 6 sekundiga + - 0,5 seki. Ja tip peaks hakkama olema 140km -150km kanti.
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 Proovi õhukruvi/segukruvi kokkupoole keerata, vaata et toores ei jääks peale ning veendu et kõik düüsid oleks sees!
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 Üllatus, üllatus! Asi siiski powervalves ,kuna seal puuduvad ültse trossid. Kuhu need trossid ültse minema peaksid ? Gaasi trossi ?
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 ossa vana puts kui hea see masin välja näeb minujaoks ! Käiputsi ausalt, see näeb ikka faking hea välja aga tegelt tahtsin küsida veel et sul dokke polegi ?
Re: ;yamahagood; Yamaha tzr 125 kusjurues 1 taoline tekib varsti mu garaazi ka, õigemini toorik on olemas juba. 8) tzr for the win vott!