Järgi vaadatakse tõesti aga originaalis on sel autol kõigest 19 kilovatti ja kui auto rahvast täis sõita siis ei jõua sidurit lappida Mootori võib sinna kõvasti võimsama panna sest originaalis pole tal poolraame ega midagi aga sinna alla keevitatud 407 poolraamid ja need on 2mm plekist ehk siis väga kõvad Tehniline poool on tal ka varsti iseaalselt korras ja sõidab ehk suveks juba
Kui kellelgi juhtub olema pakkuda tutikaid 2141 kolbe ja hülsse ning plokikaant ja 412 tutikat väntvõlli koos saaledega ja kui kellelgi väga korralikke 407 stange juppe on siis andke teada olen huvitatud nendest
miks sina omale normaalset masinat ei osta ja nikud mingi mootorsaag-kolmekaga, mille eest küsid ulme summasid samas ise aru saades et see on puhas kuusakoski laks?
Mul ju terve mootor olemas panen sinna lihtsalt uue ja võimsama sisu sisse. Autot ei hakka nüüd nii palju ka ümber ehitama et hakkan lääne mootorit peale toppima. Mosse 412 mootorist annab väga palju välja võtta soomlased panid 2 turbsi peale ja üle 800hj(ise muidugi turbotada ei plaani). Originaal mootoril on tal üldse 19 kw ainult. Mõni video soomlase mossest kes näind veel pole http://www.youtube.com/watch?v=xrPRp9KD ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=gFZkkjkk ... re=related
mosu 412 ei kannata ilma väga kapitaalselt ringi ehitamata isegi kerget turborõhku. seal vaja ikka väga palju ringi teha et see sõita kannataks. põdra mosu on ühe sõidu masin ka suht...
ise mõtlesin mingi opel omaga või bemmi mootori peale sellepärast ei too on juba palju töökindlam , vene mootorid kipuvad pidevalt streikima
412 ja lada mootorid teevad päris head sõitu kui sisikond õigeks ajada, toide normaalseks teha ja normaalne süüde peale panna.
Aga siiski aluseks on võetud mosse plokk, vaata kui lihtne on mossest 800 heppa võtta :lol: aga reaalsuses jah, mosse rõhku ei kannata pidi vist kergelt detoma minema, täpselt ei mäleta miskit oli liiga suure nurga all(küünlad, või ei olnud keskel igatahes midagi oli väga vale) ja kütuse süttimine ei ole eriti ühtlane vms, täpselt ei tea ka vb mu jutt täis sitt kah
150hj välja võlumine on juba veits kunst mosu mootorist. Sugulasel on tehtud. Düno peal mõõdetud. Sellel on mosu blokk ja värgid.
See mosse käis suvel Eestis, ning see mootor pole 800 hj, mootor pole ka minu teada originaal ja mootor oli viidus salongi. 800 hj masinad tavaliselt sõidavad üheksat, olenevalt kaalust.
Mootor on originaal aga mitte 100% volvo kolvid on sees,teised kepsud aga mosse plokist ja kaanest on tehtud
Parem pool auto põhjast ammu keevitatud ja tehtud ning paari päeva jooksul peaks ka vasaku valmis saama.Sel nädalal saan ka 408 mootorist nähtavasti lahti ja saab hakata mootorit peale sobitama. Mõni pilt ka Karbi ots oli kunagi läbi olnud ja teine plekk oli lihtsalt peale keevitatud nagu veneajal kombeks oli mulle see aga ei kõlvanud ja tegin uue karbi otsa