Betaga vahepeal mõningaid asju juhtunud. Alustan sellega, et vahepeal tuli mõte vahetada stock plokk - porditud ploki vastu. Ehitamis järgust veidike pilte: Paigaldatud sai teine tuning väntvõll, uus kolb, peaaegu uued simmerid, teised laagrid ja palju muid juppe. Peale seda oli veidike ka toredaid aegu betakesega. Mõned pildid: .......kuni selleni: Seejärel tuli mõte, et osta siiski ruttu uus minarelli originaal plokk, kuid siis tuli mõte võtta ikka üks teine keeway plokk millest võtta mis võtta annaks kuni leian rk-st mõne 5+ minarelli tyhja ploki. Nu egasmidagi hakkasin uut plokki jälle kokku laduma: Algul tuli plokk puhtaks teha, seda sai teostatud dremliga ja spets otsaga. Natukene sai squishi ka tehtud selleks kasutasin ale coq tuning homemade hyper tihendit ja MHR racing tihendit: Hetkel on mootor sellises seisus: Järgmiste uuendusteni...
Hetkel set selline: silku- stock 50cc summuti- leovince tt düüs- 98 filter- vastavalt kas stock või redsponge rullid-5.5gr survekas- kollane malossi sidurivedrud- punased väntvõll- katsetused käivad, vahepeal motoforce racing ja vahepeal stock vänt peal jõuülekannet muudetud reduktoris veidike Muide eelmisel blokil mis katki läks lõppes ka reduktor ära, pärast oli reduktor korralikult metalli puru vms täis, seega eelmised laagrid läksid ka eelmise plokiga prügimäele.
Sai mootor tööle pandud vahepeal aga siis hakkas karpaga jama pihta, tulekul ilmselt suurem karpa. Võtsin eile silku ka maha, et hakata portima. Mõned pildid: Kanalid sai tehtud mhr tihendi järgi. Küsimus, et kas 50cc mhr kolbi saaks konkreetselt sellesse silkusse tööle panna, või pean stock kolvi panema ühe rõngaga tööle? Ühe rõngaga kuna saaks suurema võimsuse kätte. Summuti porti suurendasin niipalju kui andis suurendada. Ise usun et see silku võiks olla ntx malossi racing 50cc silkule hea vastane?! Hetkel katsetamine streetraceiga käimas. Sellele vaja sõrme üleminekulaagrit 12pin-ilt -- 10pin-ile.
Tänud Plokk läheb jälle laiali ja tuleb karteri kanalid ajada silindri kanalitega ühtlaseks pluss tuleks kollektori vahe ja karteri-silindri kanali vaheline sein ümbertöödelda, et takistused oleks võimalikult väiksed. Kas keegi siiski ei tea, et kas mhr racing 50cc kolbi saab tavalisse silkusse panna tööle? Vastasel juhul tuleb stock kolvile ka tuuningut teha. :roll:
Istume siin Yaroxxxiga minu garages ja vaatame õnnetut betakest, kes konutab üksinda nurgas ning nutab uue omaniku järgi, kes ta üles tuuniks. Suht püss pill, MHR ja Malossi kleepsud panevad oma panuse mootori võimsusele, mis siis, et kleepsusi pole. Ka eesti lipp lehvib armatuuril(saate pealekauba kaasa). Kondlis on veidikene haavata saanud 2 Maailmasõjast. Peal on ka amordikõrgendus, annab rämedalt tippu juurde. Blokis on ka väntvõll, variaator, sidur, kollektor(keere on perses), redukotr ka sees. Veits pappi alla taguda ja istuge peale ning laske peeneks. Vahetusi pakkuge sixpakkide vastu või 170€, hea jutu korral annab ka tingida. PS! Rolleri ostad siis arvesta seda, et nahad ajavad kõikjal sind taga.