Ühesõnaga, mis läheb maksma 10x rohkem, kui piaggio bloki korda tegemine ? :d Veits mõttetu, või mis?
stundi jaoks ma arvan, et vahet pole mis mootor seal all on, keeway saab 70cc malm silkuga ka tagale ilma midagi rohkem tegemata(isegi 50cc-ga), pigem ma arvan seda, et stundiks on vb just lühike ülekanne parem-jõudu rohkem.
Tõsi, kuid keeway plokk on piiratud, jõudlus väiksem. Portida vastavalt silindrile, siis saaks asja küll. Piaggiol see pluss et taga ketas pidur, keeway'l taga trummel. Stundi jaoks oleks ikka ketast vaja.
Ära pane tarka. Ei ole stundi jaoks midagi seda ketast vaja. Trummeliga saab väga, väga edukalt hakkama.
Ei tea, kõik keeway'd millega ise sõitnud, tagupidur vaevu võtab, enda omal oli parem kui jalaga pidurdaks.
Vaatab seda bloki värki mis alla läheb. Proovin alguses keeway blocki ära siis vaatab. Muide keegi rääkis siin midagi et piaggiol ketaspidur siis võtku teadmiseks, et sellel vanemal nrg-l igatahes taga ketaspidurit pole, trummelpidur on ja velg on ka 10tolli. Ja blockil on kanalid tuunitud ja sealt klappide ja kanali vaheline sein vms on ka tuunitud. Ja vbl lendab alla ka minarelli ülekanne. 8)
Siis kui trummel piduriga tagupidur ei võta siis kulunud lihtsalt. Ära pane tarka. Tutikad jupid taguidurile ja võtab nii et lohiseb.
peaasi, et pulk oleks korralik, mis klotse laiali ajab. tegin sõbral sinna keevitusega paar täppi. pidurdas paremini kui ketas.