Ega siis midagi, tuleb järjekordselt duubel post Rolleri arvele võtt on üks paras koomiks :lol: Lükkasin hommikul rolleri kaubikusse, võtsime suuna Tartu poole. Kell 11:MIDAGI olime ARK'is ja täitsin pabereid, läksime isaga kohe sinna teenindaja juurde. Viskasin paberid lauale ja ütlesin ''Tere, paluks roller arvele'' :lol: Vanake seal jutustas natuke ja vaidles, et peab olema Saksa-Eesti ostumüügileping(mis sel ajal ei pidanud olema, anti vaid teh.pass kaasa) Seal saadeti meid siis pikalt, kästi minna tehnilisse kontrolli. Nii läksimegi järjekorda, me muidugi esimesed seal Uks tagant lahti ja sõitsime sisse, kutt kohe küsib ''Vaatame rollerit või kaubikut?'' Muidugi rollerit, otsis ja vaatas VIN-koodi (kontrollis) ja siis ta kadus nii 10min oma kabinetti. Tagasi tulles oli mõõdulindike käes ja küsis, ''Ega see mingi Dragster või Formula pole... Ütlesin ''Teh.passis on kõik kirjas. Peale seda mõõtis rolleri üle igatpidi (Juvist esimene sellelaadne roller Eestis) ja kadus jällegi kabinetti. Möödus jälle 6-8min, tulles tagasi ja küsides,'' Mis masina läbisõiduks on?'' Vastasin samas ''15143km'' - te oleksite pidanud nägema venna nägu ning suu jäi sõnaotseses mõttes lahti Nii ta kaduski jälle. Lõpuks tuli paberitega ja öeldes ''Korralik, nägemiseni''. Peale teh. kontrolli me tagasi büroose ei läinud, vaid otsustasime Jõgeva ARK'i minna. 15.07-ehk täna käisime Jõgeval ära ning täitsime veidi pabereid ja selgitasime kust ja kuidas rolleri saime. Sealne meesterahavas oli vähemalt mõistlik ja heatahtlik. Umbes 30min oli sealgi asjad klaarid ning roheline plekk ja pass käes 8) Õnnelik rolleriomanik isiklikult Rollerile panin kõik gondlid külge ning originaalse õhufiltri. Peagi ostan klaasriiet ja vaiku, saab kinnitused tehtud ning värvi.. Peatse kirjutamiseni!
Vaga korralik teema ja areng oli toimunud siiamaani 8) Kindlasti edu sulle ja jaan huviga teemat jalgima!
Oh jummel, palju õnne mulle ja minu sõbrale ''Torps''ile Täna täitus tal16aastat olemasolu! 34päeva pärast õnnitlege mind :lol: Selle 2kuuga olen olnud õnnelik, rõõmus, enesekindel ''Torps''i peale, kuid on ka esinenud musti päevi. Võiks öelda, et 2kuuga olen teinud ajutise soundboardi, paar LED riba põhjaalla pannud, tagurehvi mitu korda pumbanud, ja esitule pirne vahetanud 8) Selle aja jooksul on vuristanud ligi 600km, milles pikim ots on olnud Tabiverest-Laeva ja tagasi (43km). Eile mõõtsin autoGPS'siga ka kiirust. Selgus, et spido veidikene valetab, nii 5km/h ja tipuks sain 63km/h -ei julge juurde vajutada. Peatselt võib tulla ka teisest rollerist teema Hoidke kõwa ja päike püksis Pilte saab äkki oktoobri keskpaigaks?
Täna 18:30 oli ootamatul kuller ukse taga ja nõudis allkirja paki vastu Pakk sisaldas siis 1kg klaasvaiku, 1kg plastikupahtlit, 1pakitäis klaasriiet ja tööriistu. ..Alustasin kohe oma gondlile kõrva meisterdamist, esimest korda klaasvaigu/riidega tuli hästi välja, samas ka pahtliga. Pahteldasin esiporika kruveauke ja silusin Tegelikuses see ''mega'' kompott ei olnud üldse mulle mõeldud aga kui vaja siis peab veidi kõrvale panema :lol: Hetkel remondin/hooldan Keeway F-Acti 50cc 07aasta oma. Ledid tulle, uus silindri komplekt ja muud vajalikud timmimiseks. (EI OLE SEE MILLEST TEEMA TEEN!) Järgmisel nädalal tuleb ka korralikum kiiver lõpuks kohale 8) Võib öelda, et viimane nädal on olnud väga edukas ja korda läinud! Chill ja asi klaar!
Pole jälle pikalt kirjutanud mil aastaajadki muutunud välimuse näol Torpsile ainult segu valmistanud, kallanud ja talda andnud. Survevedru vahetasin tagumise ära, nüüd teeb põhimõtteliselt väikese rutška keeramise peal juba minekut ning tipp 74km/h (valetab nagu tavaks). Kui vaid oskaks, saaks veidikene isegi tagal lasta. Korraga gaasi põhja surud siis esiots veidi kergeneb. Tõmmet ja kiirust minule täielikult piisav 8) Kõik teevad ''SELFIE'' oma liikuriga, siis miks ka mitte mina?? :lol:
Head uut, teguderohket aastat! Selle aasta üks tuhandetest lubadustest on selline, et teen rolleri sõidukõlbulikuks ja suur soov on Tartu avamisele jõuda (kui load käes) 1. Tolmukiht maha pesta. 2. Poleerida kaltsulapiga esi-taguvelgi. 3. Plastikuid hakata parandama ja värv lõpuks. (kõik seibid, mutrid ja kruvid) 4. Esi hargiga tuleb midagi ette võtta... ühel pool on ainult üks terve amordispiraal veel sees, ning kui see ka minekut teeb siis velg jookseb pm alt ära :roll: 5...... Tartu hooaja avamisele jõudmine või kokkutulekule Seniks valgust ja puhtaid tööriistu masinate lähedusse!
JouJou Poolteist nädalat nagu niuhti läinud paari gondli lihvimise, pahteldamise ja remontimise peale. Tagumised gondlid lihvisin kuni 400'ga ära, täna tegin proovi värvi peale-(elus esimest värvisin plastikuid püstoliga) Sellise +4-5kraadiga, selline tulemas ja veel esimest korda.. olen uhke iseenda üle 8) Muidugi kui ära nüüd kuivab ja tahkub, ehk vaatan kas nühin taas maha ja valmistan gondlid värvimisejärku jõudmiseks või ei ole vaja. Värvi kompott jääb saladusse - kust mis ja kuidas värvitud saab.. Esimesed katsetused- hästi või mitte? NB! Mida soovitate parema värvitulemuse saamiseks, lihviks kergelt 1'000 vesipaberiga?
Soovitaks Sul teha seda kuskil soojemas ruumis, kus oleks +15-20 kraadi. Ja arvan, et 600P piisaks täiesti. Ise algul lihvisin 120P (värvi maha), siis tegin 240 üle, krunt, värv ja lakk. Tulemus jäi väga hea ja tegin spreiga kõik. Edu värvimisel
njaa... ainuke soe koht on isal, seal pidevalt 20+kraade sees, kuid ruumi seal vähe. Ma ei ütleks, et 5kraadise soojusega s*tt tulemus oleks tulnud Mina olen vähemalt hetkel rahul, läiget on piisavalt ning struktuurne.
Pohlakas see duubelpost... Tänasest päevast ''lühikokkuvõte'' Ärkasin kell 10, mõtteid liiklus peas nagu kesksuvel mopeede Tartu linnas. Alles kella 1ks jõudsin garaazi alla, et hakata midagi mõtlema ja tegutsema. Niisiis.. esialgu eraldasin bloki raami küljest, pesin kergelt puhtaks sügisesest sitast. (vajab kangemat pesu) Kui blokk alt ja esihark alla sai, võtsin viimsegi juhtmestiku raami küljest. Juhtmestikule tuleb raviprotseduur teha. Lisaks arvan, et lasen raami haljaks ning mingisuguse värvikihi peale, teatud kohtades esineb roostet. ToDoList Tagarehv- 90/80-16tolli Plastikud saavad uue värvi Mootor puhtaks -värv Hall? Raam puhtaks -värv Must Juhtmestik korda Kruvid ja mutrid ja poldid 50cc lambad teevad nönööönööönö krhhhk
Natukene jätkub kooli kõrvalt aega nokitsemiseks. Plaan märtsi lõpuks hääled kätte saada summutist.. Ega pikka juttu pole, reedel tuleb ATV'le õlifiltrid, saavad mahlad vahetatud. Kui kellegil on pakkuda 90/80-16 või 100/80-16 tagurehvi hea hinnaga (kuni 30€) siis väga diil Blokk läheb teise kihi alla Ning avastuseks... trlalalal... Klapikolmnurk ühepoolse lehega Sellist kolmnurka pole ma veel näinudki
Duublid ajavad juba ketta :-x Tehke midagi selle vastu Reede õhtuks sai roller kokkulaotud, ka elekter sai oma kohale ja bonjal. Laupäeval sai kiiremaid tiire tehtud, katsetatud ka tippu. /Mayeri tee,parim tee Tabiveres, kus saab kiirust võtta Pühapäeval hakkas roller imelikult jõnksuma ja kohapeal tahtis välja surra. Kärmelt variaator lahti ja ohh üllatus, survevedru väsinud. Leidsin riiulist musta Malossi Mediumi ja pistsin selle sinna vahele. Ei mingit erinevust, tahaks vist raskemaid rulle (needki olemas riiulis) -HETKEL- *Plastikud ootavad viimast lihvi, krunti ja värvi. *Tagarehv läheb enne aprilli vahetusse. *Esituledele teeb mingi disaini sisse.
Küll mulle meeldib üksi siin teemas kaasa rääkida :lol: Rolleriga midagi tarka ei ole suutnud teha. Ainult kalla ja keera rutši. Vahepeal keerasin pool või terve keeru segukruvi sisse ja jälle kihutas, autodele jalgu ei jää 8) Esiotsa gondlid peale visatud, et kooli vahet sõita (18km+18km). Väike fotoshuut
Heast diilist juba aasta möödunud. Viimane kord kui koolist koju kimasin, tõmbas 2km enne kodu hinge korra kinni või midagi toimus seal sisemuses. Täna otsustasin, et hakkan uurima mis siis see viga oli või on. Enne muidugi proovisin taas käima ajada aga ei suutnud. Alustasin sellest, et õhufilter maha ja puhtaks pesta. Siis võtsin karburaatori maha, tundsin nii suurt huvi mis kuradi düüs sees on :lol: Võtsin alumise kopsiku maha ja otsa vaatas.. Dollorto kirjadega ujuk ja nr 54'ne düüs 8) Karpa:: Dollorto 19mm Karpa puhas, võtsin edasi sisselaske kolmnurga- seal see viga oligi. Klapileht ei olnud korralikult kinni, ehk valgus paistis 100% läbi. Kiirelt isa tööriista kapi kallale ja keerasin 40sekundiga lehe ümber, lõpptulemuseks nagu uus Ladusin sisselaske detailid kokku tagasi, väike topka ja särts taha. Masin jälle elas nagu Mizka. Homme pesen oma mopeedi puhtaks, enne kooli minekut.
:-x Miks, mulle lausa meeldib üksi juttu ajada. Pole vigasid küljes olnud, ega tekkinud. Laupäeva õhtul käisime naabripoisiga kilomeetreid taga ajamas ja tippu. Tema Derbi X-Race 50 sai 60km/h max kätte (lisatoruga) mina läksin sujuvalt kõrvale, rutška põhja ja eest :lol: Väike meeting ja pask pildiseeria..
muidu see viga mis oli, et jõnkustas ja tahtis välja surra, ei olnud küll mingi survevedruga seotud teema. pigem midagi nagu, et ei saanud kütust kätte vms. Muidu jah, tollele mingeid tuunigjuppe pole saad? hea oleks ju, kui sellise "vanaisa" kere sees oleks mõni änksam mootor? Suured rattad juba omamoodi + selle juures.
See jõnksutamine vm, selle kohta väga ei tea. Uus vedru sai vahele ja asi käib, võibolla, et tahaks saada kangemat vedru.. No eks ikka on midagi saada tuuninguga, aga küsimus milleks? mida nimelt? Mootoriks on Morini - hetkel tõmme on hea, isegi tagarattasse tõmbaks kui vaid oskaks. Minu jaoks tippkiirus on ka hämmastavalt hea selle kohta, kuigi alati võiks võimsam olla. Võime vabalt arutleda teemas, mida teha ja mida mitte.